Sabtu, 10 November 2012

Pre match Another London Derby before North London Derby

Di bawah regime Arsene Wenger, ini permulaan terburuk dalam 10 game, baru dapat 15 mata  keseluruhannya. Menang 4 kalah 3 seri 3.Tiga game home berturut2 mulai malam ini sangat2 penting. Fulham, Spuds, Montpellier. Tak ada ruang untuk buat silap la tergelincir la tido la, kesemua tu perlu tolak tepi. Untuk memastikan gap berasama pasukan2 di atas table tidak terlalu jauh dan sukar dikejar, Arsenal harus kembali ke landasan kemenangan.-secepat mungkin! Malam ini dilihat kesempatan terbaik.The Cottagers tak pernah menang dalam apa2 occasion kat tempat Arsenal, kalah 22 seri 4, jangan pulak rekod ni pecah pulak tak pasal2. Ada pulak tv yang pecah nanti.

Namun  Verminator pesan, hati2 dengan Martin Jol ni. Dia memang suka player2 die ekspresikan permainan sendiri, enjoy game. Tapi zaman dia, Jol, kat spuds tu memang syok sendiri. Entah kenapa gua agak meluat dengan siapa2 yang pernah ada kaitan dengan Spurs bar Sol Campbell.Mungkin dah dinalurikan sebegitu.Sampai kadang2 kes dia jual best player mereka Dempsey ke Spuds pun sebab orang kata dia masih sayang kelab lamenye itu.Enough pasal Spuds dan si Joli. Orait. Kini Fulham sama level mata dengan kita-pergh?!- hanya dipisahkan oleh beza jaringan. Silap haribulan kalau kalah malam ini kita boleh kene tapaw lagi kedudukan kita dalam liga.Arsenal perlu beri tumpuan pada serangan mereka yang diketuai oleh Berbatov, Rodallega Duff dan jugak Bryan Ruiz.

Kita boleh menarik nafas lega dengan kepulangan penjaga gol utama Szczesny.Sama ada dia start terpulang pada Wenger. Tapi berita sama bagi Gibbs, Diaby, Rosicky, Gervinho masih tak ada apa2 perkembangan dari wad, manakala Jack Wilshere digantung satu perlawanan akibat red card tempoh hari.Chambo dan Rambo akan diuji kecergasan mereka untuk diberi lampu hijau. Post sebelum ni gua cakap Szczesny boleh senang2 ambil slot dari Mannone. Gua silap. Wenger bagi kenyataan berikut.

"Vito will play on Saturday.When he is fully fit and Wojciech is fully fit we will see. Wojciech is No 1 but I think Vito has handled the situation very well."

---------------Mannone--------------
Sagna-----Per------Kos------Mael
----------------Arteta---------------
-Theo---Rambo---Cazorla----Podolski-
--------------Giroud-----------------

Astro ESPN 11PM. Arsenal 3 Fulham 1

Agi idup agi mengGunners!!


0 ulasan: