Khamis, 4 Oktober 2012

Iklan : Nak bijak belanja seperti Arsene Wenger? Ini rahsianya..

Jarang gua post bende2 macam gini seperti promosi dan sebagainya. Tapi dek kerana kagumnya gua dengan so called otak bajet Arsene Wenger, tak salah rasanya gua nak kongsi cara bagaimana mempunyai pemikiran hebat dan bijak berbelanja sepertinya. Untuk summer transfer musim ini dia beli dalam 43M, jual pulak 45M.. wow! kan dah profit kat situ, macam beli player tanpa modal! siap untung lagi. Tak perlu ada master ekonomi untuk menjadi seperti Arsene Wenger, cukup sekadar berani gamble untuk digelar profesor gila seprtinya..

Menarik bukan? Jadi kita boleh praktikkan dalam kehidupan harian terutama dalam jual beli.Itu baru muqadimah, yang sebenarnya gua nak share tentang cara2 membeli rumah tanpa modal.Kebizian gua sejak kebelakangan ini disebabkan kerja serta komitmen dan jugak urusan2 peribadi lain antaranya sibuk mencari rumah tapi gua tak tahu selok belok dalam perniagaan atau pelaburan hartanah ni. Gua pun sebenarnya takdelah mahu menjadi ejen hartanah atau pelabur hartanah tapi cukup sekadar seorang rakyat marhaen yang mempunyai semangat inkuiri untuk mempelajari dari orang yang lebih berpengalaman bagaimana cara hendak memiliki aset atau property. Gua rasa bertuah kerana diketemukan dengan sahabat gua, Encik SK . Jadi mengenalinya seorang yang bervisi dan bermisi menjadikan gua yakin akan impian yang dikejarnya. Dan jangkaan gua tidak meleset ,sebagai seorang Pelabur hartanah yang bermotivasi, Ebook keluarannya telah mendapat sambutan hangat, meletup dan sempoi!! Dalam Ebook tersebut terdapat banyak tips2 dan langkah2 berguna bagi sesiapa sahaja yang rasa ingin menceburi bidang pelaburan hartanah tanpa modal ini, malah newcomer seperti gua ni yang hanya mahu memiliki sebuah rumah pun turut mendapat faedah dan pengalaman berguna daripada pengalamannya yang dikongsi.Walau apa jua masalah, terutama modal, anda tidak akan berasa keseorangan kerana tips2 yang diberi SK ni membuatkan anda yakin dan lebih berani mencuba.

Gua lebih bertuah kerana dapat berinteraksi secara langsung dengan Encik SK dan dalam masa terdekat ini, Insha Allah dia akan memperkembangkan teknik pembelajaran ini secara forum dan seminar bersifat maya supaya rakan lain juga dapat berinteraksi dengannya secara lebih dekat jika ada sebarang kemusykilan. Oleh itu di sini, bagi membantu memperkembangkan faedah terbaik dan peluang keemasan ini, gua nak promotelah dia punya Ebook kat sini. Boleh klik kat banner di bawah ini dan jugak dibawah shoutbox sembang meriam tu, siap ada muka macho bro SK, hero Malaya.haha.. Kepada siapa yang berminat boleh cuba, tak rugi beb...

Agi idup agi mengGunners!!


0 ulasan: