Sabtu, 19 November 2011

Pre Match : Norwich City vs Arsenal

"We came from hell and if we have learned anything it is to put 100 per cent effort into every single game."-Arsene Wenger
Maksudnya di situ dari permulaan buruk awal musim Arsenal kini semakin dapat mencari keserasian di kalangan pemain dan semakin meningkat tahap persefahaman. Komitmen dan usaha dibalas dengan improvement dari segi result di atas padang. Arsenal kini menghuni tangga ke tujuh, di mana satu masa dulu pernah seketika terperosok di angga ke 17. Ketika orang lain langsung tidak memberi harapan, kita dana para pemain sendiri percaya Arsenal mampu melakukannya lebih baik. We deserved better. Jadi harap malam ini result baik itu diteruskan di Carrow Road.

"I will sign now for a 1-0 with two hands,Norwich are a very good side and I consider this a difficult Premier League away game. They are a side who play quick and dynamic football so if you are not completely focused and up for it, you have no chance against them. We have been warned that we need to be at our best.
Kata2 itu membuktikan Norwich tidak boleh dipandang enteng.Arsenal mungkin boleh secure tempat ke last 16 Champions league minggu depan bertemu Dortmund di Emirates tapi sebelum itu, kerja malam ini lagi adalah fokus utama.Seperti yang diketahui seamalam, Arsenal turun tanpa kelibat Gibbs, Jenkinson jadi option di RB terbuka pada Johan dan Kos. Kos mungkin pilihan dengan Mertesacker kembali bergandingan dengan Mael di tengah. Arsenal pulak perlu mengawasi pemain2 Norwich seperti Pilkingon, Morisson dan Bennet. Ketiga2 nama ini dosebut sendiri oleh Wenger. Ketika team2 atasan lain jugak bertemu sesama sendiri, iini peluang untuk Arsenal merapatkan jurang mata.PEngadil perlawanan malam ini tidak lain tidak bukan si Daud.

-----------Szczesny------------
Kos----PM----Mael-----Santos
-----------Song----------------
----Arteta------Rambo----------
Theo------RVP---------Gervinho







CH812: 20:40 Norwich 0- Arsenal 1.

P/S: Jangan lupa saksikan pertembungan separuh akhir sukan sea bola sepak antara Malysia vs Myanmar jam 4:30 ptg ini.

Gunners in my heart, Tigers are my soul!!


0 ulasan: