Ahad, 8 Ogos 2010

Keep The Keeper?

Salam Semua..Umum sedia maklum Arsenal hampir-hampir dikalahkan oleh kelab yang 1st time.com aku dengar yakni Legia Warsaw. Apa2 pun sekali lagi aku terkezut melihat kelibat Keeper Fa BIN Ski yang x menunjukkan ciri-ciri yang HARUS ADA pada mana2 top team EPL. 3-0 ketinggalan jeals menunjukkan betapa Arsenal memerlukan seorang Keeper yang betul2 GANAZ, SUara KUAT dan botak barangkali utk menyilaukan mata SANG PENYERANG..

Ya, SEBUT PASAI KILAU, tibe2 rumours bertiup menyatakan Arsenal nak sign PEPE Reina Khan pada harga 23juta. MMG dalam mimpi kering or basah pun Wenger takkan spend banyak tu..MMG terang2 ia sekadar Rumours..Apa2, menjelang lagi seminggu untuk kite bertandang ke Anfield, aku masih lagi ragu2 pada squad kesebelasan utama Wenger..Paling ketara di bahagian GOALKEEPER dan Defend yang tampak kurang daya tahan penyakit. Tengah kita sudah punyai banyak option tp di bahagian DEFEND, bayangkan jika Vermaelen n DJOROU injured, apa akan jadi..

Aku harap wenger akan sign mana2 keeper yg muke bengis n maan2 defend yg berani mati..JGN X SIGN SAPE2 DAH R..KALO X, ANOTHER EPISOD MALANG LA BAKAL DIHADAPI MUSIM NI..no more 'PROMISING" word, kami nak CUP!!!!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adoi..tulis la elok2 sikit.

missnadira berkata...

hahahahaha..
garang dan emosi betul writer dia..=P
Tapi Fabianski mmg patut kena tinggal je kat sana...duduk rumah diam2..=P