Ahad, 28 Mac 2010

1 sama2..

Keputusan akhir arsenal - birmingham, 1 sama..n sama2lah kepada no 1 kita yang bangang lg mangkaq..

Inilah kebenaran yang dinyatakan Arshavin...

Arsenal sememangnnya memerlukan byk player berstatus star utk memenangi EPL atau kejuaraan yang lain.

Di kala rakan2 lain berusaha keras menghasilkan goal, NO1 arsenal dengan selamba membuat lawak badut.

Aku x kesah kalo seri or goal tp goal td sangatlah menunjukkan betapa bodohnya arsenal jika terus menyimpan almunia musim depan.

Ya, beliau perform. Tp adakah performance beliau konsisten? Cech, reina, van der sar...semuanya menyarung jersi kebangsaan..tp almunia? Yah, di sini silapnya kita..

Kita terlalu mengharap pada promising star namun utk posisi seorang goalkeeper, semangnya pengalaman dan kredibiliti menjadi taruhan..

Sukar utk menerima kputusan malam ni namun ini sedikit sebanyk rasanya hint mengapa wenger dikatakan cuba mendapatkan sorensen pada transfer window january lepas..

Ape2, good job almunia...pasni maen bola tampaq pantai...yay!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


1 ulasan:

TokiDoki berkata...

apa2 pon kite tak perlu pemain star kot bro..ni just pendapat aku..cube kite tgk walaupon kite takde player star kite masih berada di big 4... utk almunia maybe la ekk dia pon tak sangka bola tu tetiba dttg kat dia..ini dari ape yg aku tgk.. sori aku just komen yg aku rasse betul bro..sori k