Khamis, 10 Disember 2009

Post Match : Belajar dalam Tewas

 

PAsukan muda Arsenal menunjukkan persembahan berani tapi tidak cukup untuk menghalang Leonardo dari Olympiaos untuk membawa pasukannya sama2 ke 16 kelompok terakhir.Arsenal memberi peluang kesebelasan utama kepada bintang Hollywood Tom Cruise yang bermain di posisi LB.Back 4 lain adalah Gilbert Bartley dan Silvestre.

Walcott perlu membuktikan lebih sama ada adakah dia masih berbaloi sebagai bintang harapan kerana kemunculan kali pertama setelah kecederaan nampak masih lagi gugup.Vela jugak mempersia2kan peluang tapi Ramsey yang menjadi tumpuan dan mendapat pujian Wenger.Wenger memuji secara keseluruhan pasukan belia ini dan barcakap faktor pengalaman lebih merupakan sebab kekalahan berbanding kualiti.

Bagi pemain2 muda, ini adalah malam yang berguna buat mereka.Tak sabar nak menanti draw yang pasti menarik dengan kemungkinan Inter, Milan, Bayern ,Stuttgart, Porto,CSKA dan Lyon menjadi perintang.




Ape pulak pendapat anda tentang cakap2 pasal Adriano(Word class+fizikal+available UCL+experience+27+internationaleleh+musim yang hebat di Flamengo+FREE!!)  ke Arsenal? Wenger pernah menolak tawaran Inter yang mahu tukar suka sama suka pada 2007 kerana khidmatnya pada ketika itu tidak berapa diperlukan dalam Arsenal.Adekah Wenger akan berpikir kembali.Jika alcoholic Tony Adams dapat dikawal bawah Wenger, tak mustahil Wenger boleh menjinakkan beast yang buas ini.. Tapi biasalah ini cuma cakap2, namun kalau soalan2 yang Wenger ajukan tempoh hari, bintang suram Brazil ini memang mengisi semua ciri2 yang diajukan Le Prof.

Stesen berikutnya, Anfield.


0 ulasan: