Ahad, 18 Oktober 2009

Post Match : Penantian yang berbaloi?

Arghhhhhhhh.. menang, 3 mata, 3 gol cantik, tapi disebabkan Astro telah membuat hal, aku tak dapat nak ulas panjang2 pasal match semalam.Wakena beb, tunggu punya tunngu bagai duduk dalam gua, bukak2 Star Sport jam 2.30 sekali F1 da.. Bengkek! Dengar delayed match tu hanya ditayangkan jam 4 pagi ketika aku dah lena dibuai mimpi bidadari.Kalau gua tau, layan jek terus 2nd half Real vs Valladolid. Tapi faktor cuaca tak mengizinkan, mungkin rahmat supaya kita terus tidur.At least aku tak tengok bola semata2 untuk tengok team main bersama 'bola pantai'..bola sepak kadang2 sungguh menghairankan bukan?

Merisaukan apabila melihat report, Walcott dikeluarkan seawal minit ke 33 akibat kecederaan ditackle Ridgewell, ada saja pemain Birminhgam nak main kotoq no..huih.Dengarnya, mengikut firasat Wenger Walcott mungkin bakal terlepas match bertemu AZ Akmaar tengah minggu ni.Tapi yang penting, penggantinya semalam Arshavin sekali lagi menemui sentuhan jaringan dengan gol ketiga Arsenal.


Arsenal v Birmingham City

Benzoil | MySpace Video


1 ulasan:

yoycullen berkata...

shhh..saye da score gol ketige..hehe