Ahad, 27 September 2009

Mak Enon yang Superb!!!

Hah! Tamparan untuk Almengelamunia kali ni!
Persembahan paling superb dari Mannone..Dengan tindakan refleks 19/20, Mannone berjaya membenarkan kemenangan tipis Arsenal semalam..Selain Mannone, pujian harus diberikan kepada Gallas dan Vermaelen yang sememangnya bertungkus-lumus menjaga halaman arsenal semalam dari dibolosi squad FoolHamster..

Arshavin kelihatan agak kurang konsisten setelah pulih dari kecederaan manakala Diaby sangat kurang memberangsangkan di awal babak pertama. Fabregas dan Persie juga seakan-akan tumpul mata pencarian, namun satu gerakkan menarik tlah berjaya mebuahkan hasil dan 1 gol sudah cukup untuk Wenger memperolehi 3 mata.

Mengenai formation 4-3-3..Aku mash melihat banyak lobang2 yang terbuka dan Fabregas ternyata tidak selesa dengan formasi ni. Namun kelibat Song si penyanyi itam semakin hari semakin bertenaga dan x mustahil beliau bakal kekal di posisinya skank dek kekentalan beliau. Namun aku maseh percaya masalah tengah kita maseh belum selesai...

Apa2pun, aku harap selepas ni Mannone terus on form dan x mustahi L L L Wenger akan menggantikan Almunia dengan Mannone yg bagi aku sangat2 promising..

Ape2pun, cayalah..1-0...


1 ulasan:

Generasi Pejuang Bangsa berkata...

mannone mmg best la game dgn Fulham . Jika tidak kerana kecemerlangan penjaga gol muda Italy ini ,Arsenal akan seri sahaja .

serangan aku lihat masih tumpul ,dan tengah kurang serasi dgn formasi 4-3-3 ini ..mudah sgt midfield Fulham menguasai tengah dan membolehkan striker mereka Zamora dan Andy Johson melakukan pecubaan bahaya .