Ahad, 19 Julai 2009

Ade Yahyah..

Hahaha...Akhirnya AdebahNor berjaya memblahkan diri dari kancah bola sepak Arsenal sekaligus menyaksikan 25 jute dibank-in ke acc Arsenal serta-merta. Wenger dalam ditemuduga menyebut, beliau tidak ade sebarang plan nak beli pengganti Ade kerana bagi beliau die dah ade pelbagai player yg seswai bermain di hadapan dan boleh replace aDE. Persie, Arshavin, Eduardo, Bendi, Walcott antara yg available dan sedia untuk boost squad the gunner season depan. Selain itu, Jay Simson juga dilihat akan diberikan peluang untuk muncul banyak kali season depan bersama jersy the Gunners..

Agaknya wenger sedang mengintai seorang DM yg berwibowo dan ade berita menyatakan, Wenger sedang berusaha memancing seorang pemain Kelab Terkemuka untuk Bersama The Gun-Gun season depan.

Antara nama yang menjadi siulan di hati beliau adalah Mahamodou Diarra (R.Madrid), Van Der Vart (R.madrid), Alou Diarra (Bordeux), C.Poulsen (Roma), Fellani (Everton) dan Marek Hamsik (Napoli). Namun beliau berkata, seorang DM bakal di sign beliau sebelum Emirates Cup yg akan datang. Sama-sama la kita tunggu dan Lihat.

Dalam pada itu, aku agak shock melihat Malaysia yg hampir2 mengikat Setan kelmarin. Ternyata prediction aku terhadap jersey baru Setan agak betul. Ape pun yg fan setan nak cakap, yg penting goal 1st amri yahyah tu antara yg superb dan semarton yg penah aku lihat.

Pakcik Idung Merah pun dah cuak kot rasenyer. Kalo KingGOPAL diberi lagi ruang dan peluang, rasenyer beliau bleh membentuk squad muda negara yang lebih mantap season depan. Cuma aku rasa IndraPutra dah x relevan untuk dimasukkan dalam squad negara. Zamani dan Amri sememangnya bertenaga dan menunjukkan bahawa pengalaman yg mereka perolehi mmg berbaloi untuk squad negara. Tetapi, Indra maseh lagi maen bola cam zaman2 90an dan aku melihat die mmg xbley blah smalam. Ketengahkan lagi nama2 lain seperti Harith Safwan yg semakin memuncak naek skank.

Apepun, dgr kate Malaysia ngan MANU nak lawan lg isnin ni.. Xtau ler betui ke x..Dalam pade itu, Arsenal sekadar Seri ngan Barnet..Mane taknyer, letak player2 simpanan banyak dari 1st team..Apepun, lega dapat usyar Cik Ros kembali semula..yeah2..





0 ulasan: