Ahad, 17 Mei 2009

Everybody sing a SONG..duda..duda...


Hah..What the kebret..0-0..buang mase aku je..at least bg la sapa2 patah kaki ke,injured ke..huhu..Ape2pun itulah match semalam yang berkesudahan dgn keserian yg seterusnya menyaksikan MAnWood sekali lagi merangkul tahta liga..Arsenal @ lebih tepat lagi Wenger maseh lagi dgn omongan juburannya yg mengatakan " kita bermain dengan penuh karisma, we control the game, y youngster so promising....Bla3x"..Arghhhhhh..Fuck**f la...Busan sial dengar die dok cakap mende yang same..Paling x bley tahan, smalam die kuarkan Arshavin + Nasri then masukkan walcott & bendtner..Aku suke die masukkan Walcott + Bendi tp nape perlu ditukaukan dengan Arshavin + Nasri..Semalam main paling teruk adalah star kapla but* Arsenal, Persie ngan Fabregas..Giles,main cam gampang..xde semangat..FabBreezeGas cam sial jadi captain..Menyampah aku..xde karisma,lack of leadership,lack of killer passing..HAMPEH!
Van Persie?sudahla..aku x nampak die bleh wat ape2 magic touch..Bagus gak die x sambung kontrak..Aku lebih suke die n Ade blah..Kalo bleh, Fabregas pun blah..xde maknenyer star diorang..

Aku kepingin tengah cam Iniesta..Carrick..Biase je tp bleh defensive + attacking at the same time..Ni aku tgk captain kite smalam dok nak jadi attacking midfielder tp merapu ntah aper2..paling busan tgk die lari cam kanak-kanak skolah ribena..what the hell yeah..Persie sume x menjadi..Sume diorang nak pulun kat diorang..set piece la..haper la..X gune langsung Arshavin..Diaby,Denilson mmg control game di tgh tp aku x nampak ape2 magic touch ke, magic passing ke..Xde..kalo xkan control pass, MyTeam Malaysia pun bleh wat..Persoalannya skank: Kite xnak player yg just bleh pass sane,pass sini tanpa ada magic movement + eagle eyes..Mende tu yg penting untung bahagian Midfielder. Keje striker bukan untuk turun ke bawah then bawak bola naik ke atas n score..Pengantara antara bawah dan atah tulaa midfielder..Arsenal betui2 lack of talent kat tengah..Even Fabregas..aku x nampak ape yg magicnyer die di tgh..

So,aku pasti Wenger sekali lagi berada dalam situasi tertekan tetapi biasalah si tua ni, dia kaan wat2 cool..Maintain ego die..xnak cakap taktik die salah..Ape2pun dalam amse yang same, percakapan die tetap berbaur nafas baru kerana dia menaytakan yg dia ingin membeli beberapa muke baru yg lebih experienced. Namun aku takut gak, nanti dah nak dekat habis transfer dateline, die nanti cakap camni "If we didn't get the star with our bidder's price, we have to forget them as I bilieve, we already have few goods in house star that ready to boost up this season"..Kalo die cakap camni gak..mmg Kima*s la mamat ni..Sebab tu aku x malas nak percaye dah kata2 tua kutuk ni..Sampai aku emo berbulan2 (xpost ape2 topik)..

Ape2pun, cukup laa..Aku cakap banyak2 pun x gune..Nasik dah jadi bubur ayam McD..

Hah! Berkenaan tajuk post aku kali ni..Haha..aku nak memuji Song doo..Dulu aku baeknyer kutuk die..Tp aku tgk mamat nie memang promising gile2 smalam..Wining2 2-3 important tackles..Overlapping to create goals..WaH!!Song jadi captain kite la season depan camni..uhuhu..

Okeh,dengan berakhirnya match semalam,match akan datang ni aku dok nampak Wenger akan tarok kalo boleh sume youngster die..Pasni lawan Stoke City..Maybe die akan jadikan medan untuk test power youngster die n yang mane x bleh blah, maybe die kaan jual..Maybe jelaa...Tp aku dok nampak tua kutuk ni akan wat rombakkan bangang sekali lagi dengan menjual player2 start yg dah ade..Kite tunggu jelaaa...


0 ulasan: