Sabtu, 30 Mei 2009

Blue Berry..Blackberry..Gareth Barry..



Yezza..Seperti sdia maklum..Spekulasi yang paling hangat sehangat lina hangat setakat ini adalah pembelian Barry yang bakal dibuat Wenger untuk meyakinkan Fabregas, Arshavin dll yang season depan aRSENAL bakal menggempur EPL dgn squad yng lebih matANG..

Seperti biasa, setiap kali berakhirnya season, timbullah segala transfer rumours yang dinanti2kan peminat. Akan tetapi bagi the gunners, perlulah diingat bahawa si tua kutuk itu tidak akan sewenang-wengernya membeli player2 yg walaupun bagi kite menarik, superb, tp die ttp ade paln mangker nya. Aku x pasti apa yg bakal si tua ni wat untuk season ni. Apa2pun just a lil bit update untuk tranfer rumour arsenal kali ini.

Hangeland dari Fulham dikatakan tidak akan meninggalkan kelab hingusan FULLehem-ehem nya itu dek kerata rasa tanggungjawab dan hormat pada pengurus pasukan. (gile alasan buku teks). Kemudiannya Wenger Hanger dikatakan membuka pintu untuk King Henry kembali menemui rentak di kancah EPL bersama Arsenal. Namun secara peribadi dan ekskelusifnya, aku rase Henry Gurney ni akan terus stay kat Barca untuk menjulang piala-piala yang lain lagi.

Seterusnya tibalah kita di kemuncak sebenar post ini di post. gareth Barry. 12juta bakal dileburkan jika wenger kepingin player england berusi 28 tahun ini. Dianggap pasangan ideal bersaMA si teletubies Fabregas, Barry dalam akuannya ada menyebur, dia lebih rela menjadi the Gunners dari TasikHati (Liverpool)..Ape2pun, semuanya maseh terlalu awal untuk diperkatakan..Seperti mana bola itu bulat, begitulah juga kabaran angin yang pi mai pi mai tak pasti akan kesahihhannya..


0 ulasan: