Rabu, 10 Disember 2008

Kembali Senyum...

Huhu..Agak lama aku tak bekarya dek kesibukkan terlampau yang membelengu seharian rutin kerjaku..Macam-macam yg perkembangan yg aku usyar namun, bg aku, ak ustill x pueh hati dgn taktik Arsenal Skarang..Jika korang sume sedar, skank Arsenal banyak main long ball..n teraju utama untuk menyambut Long ball tu x lain dan x bukan, Adeebahnor..

Walaupun taktik ni kadang kala membuahkan hasil, aku lg prefer taktik lama arsenal yg mana serangan dilakukan berperingkat-peringkat..Dulu, kita ada lone striker Henry yg mana, x kira di celah bulu mana pun, Fabregas akan nampak n Henry akan melalui celah bulu tue..Aku nampak Adeebayor ada nak wat camtu tp ari2 asyik2 Fuckoffside..Tp si hitam itu lebih berbaloi berbanding Bendi. Aku setuju dgn G&R dalam artitestikel nya yg lepas yg menyebut, Bendi x layak di Arsenal..

Bagi aku, Bendi x ubah seperti Aliadiere yg mana, dah simpan lame2 pun, xde improvement..Takat sazie je yg lebih, tp attacking, 50/100. Mungkin selepas ini dengan kembalinya DUDU, Bendi akan diLoan @ dijual. Dudu mempunyai kepantasan yg melampau dan aku lihat player ini ala2 Reyes yg mana Kalo korang trueball je kat die, konpem die hinggap lalu melepaskan das tendangan yg terlampau.

Kiki plak, aduyai, apa sudah jadi mamat ni. Die kene santau ke? Kejadahnyer injury die ni..Apa yg patah? Apa yg putus? Namun kalaulah Kiki kembali beraksi, gile bapak, konpem Pasni Bangau Merah pun menangis terkedu..Huhu..

Oke la,esok lawan Porto, aku rase bley beatnyer. Tp goal score skit je kot kalo diorang still play long ball Ditambah pulak dgn ketiadaan Nasri dan Walcott, xdak la pelari pantas setakat ni...Apa2 pun, Arsenal wOrld..


0 ulasan: