Sabtu, 18 Oktober 2008

Meriam sasar tetamu Mak Eton

Malam ini EPL kembali semula setelah 2 minggu sepi dek international break.. Kali ini meriam mensasarkan tembakan kepada kunjungan Mak Eton @ everton aka the toffess.
Everton bukanlah brada di suatu tahap prestasi yang terbaik sekarang nih dengan hanya 1 kemnenagan liga dalam t4 match tak silap aku.Bolos pun dah 10 kali kat home.Nmpak seperti ade suatu tak kene tentang back 4 mereka season ih, alien lescott, yoo jagielka. Meraka juga tampak pincang apabila perancang utama Cahill digantung 3 perlawanan dan harapan pastinya pada Kapten Arteta kawan encik fabregas. Di serangan gandingan Yakubu- anichebe tak nampak keserasian dan tbe2 muncul watak sampingan sampah saha dar man united, entah ape yang boleh disumbangkan kepada player malang niih.

Sampah Man U? apakah juga silvestre boleh diklafikasikan sebagai sampah man jugak, bagi peminat2 man u yang ining myindir arsenal , pantas mereka mngutuk player yang 9 tahun setia bersama mereka, perkataan seeperti sampah, sisa dan saki baki adalah tidak asing pada alien sorang nih.Tapi bagi peminat arsenal, pastinya tak dapat menerima kejadian aneh transfer ni tapi apakan daya itulah eksperimen dari si profesor. Bertenang, relax dan cool dan anggpalah dengan kate2 yang lebih baik dan berhati mulia 'sampah' ini dikitar semula kerana membazir memang amalan syaitan terutama setan merah.. Barang yang dikitar semula tak semestinya barai teruk kerana rama jek yang memakai barangan 2nd hand di luar sana.

So malam ni adalah peluang Alien Silvestre untuk membuktikan die masih berguna dan boleh diharapkan.Gallas dan Johan terpaksa diketepikan akibat kecederaan ketika international,jadi malam nie gandingan Toure-Silvestre menjadi taruhan dan bagi peminat2 arsenal , mari kite saksikan sejauh mane impak gandingan baru ini terutama dalam defending set pieces , kelemahan ketara Arsenal.JIka ini medan terbaik utk singkirkan Gallas ke bgku simpanan supaya die sedar dan dapat reform, gunakan. Sagna juga tak dapat berjuang so aku jangkakan Eboue ke bek kanan malam nih, posisi yang mengenalkan kite pada Eboue asalnya.

Walcott, pemain yang digelar lebih hebat dari MEssi pada usia seangkatannya oleh Wenger mungkin bakal direhatkan.WEnger memberi hint bahawa setelah bermain di MInsk belarus malam selasa lalu, TW14 perlu diberi rehat agar perkembangan fizikalnya tak terjejas. Oleh itu aku membayangkan Fabregas yang bermain dengan hidung yang patah maam ni akan bergandingan dengan Song ,Denilson dianjakkan ke kanan dan kiri Samir Nasri diberi pluang starting line up.RVP yang mengalami kecederaan dengan belanda, (asyik cedera jek) dikabokan 'ok'. Bendtner out inured.so Adebayor dan RVP la kut starting.

berita dari wad: Diaby available for the firs time.~lagu aman shah 'kepulangan yang dinanti' berkumandang.

Ayuh, jangan lupa saksikan Arsenal VS Everton live kul 10pm di channel astro 812.Arsenal 2- Everton telur...


0 ulasan: