Ahad, 12 Oktober 2008

Hleb : Ko masuk bawah aku..nanti kite same2 jadi kaye...


" Ko masuk bawah aku wahai Fabuloso, nanti kite same2 jadi kaya.. ko tak perlu risau " Inilah agak2nye kate2 Hleb, kepada Cesc Fabregas, bukan hendak mengajak masuk MLM menjadi downline membantu upline..tidak.. cuma terbaru ialah si Aleks Hleb nih tak putus2 katenye menelefon bergayut sakan dengan Fabregas sambil memujuk nadi Arsenal nie menyertainya di Barcelona. Hampeh ko Hleb! tak cukup ke dengan ape yang WEnger bagi kat ko, reputasi dan nama.. sanggup ko nak menikam lagi pak cik tua yang menaikkan name ko tuh. Yang pergi tu biarlah pergi tapi jangan pulak di hasut2 orang yang setia.Kalau betul kawan baik, hormatilah keputusan seseorang kawan itu.

Hleb memberi respon setelah awal minggu nih Fabregas ade mmberi hint bahawa die tetap sayangkaan Barcelona dan berkemungkinan akan bermain di sana satu hari nanti.

"Kitorang memang kamcing dalam dan luar padang. BAgi aku kitorang nie macam adek beradek(ntah Fabregas mengaku ke tak ko abang, die pun tak nak jadi adek goblin). Kitorang selalu jek bergayut telepon sembang pompang,'' Hleb bagitau El Mundo Deportivo.

"Die bagitau aku die rindu aku kat Arsenal, dan tanpa menyinggung mane2 pihak, Aku suke kalau die datang ke Barca dan jadi sebahagian daripadanya.

"AKu tak pernah berhenti kabo ke die yang die sepatutnya pulang ke Barca dan die gak tak henti2 kabo yang die sangat2 gembira kat Arsenal bersama Pak Cik Wenger.

"Aku akan terus buat die bosan dengan ajakan aku sampailah die ubah pikiran.Kalau akhirnya die ubah keputusan dan pindah ke sini, ia baik untuk kelab nih.''

Kami penyokong Arsenal memang dah sedia maklum kerana awal2 lagi Fabregas dah cakap die akan blah satu hari nanti tapi masanya belum tiba!! yang ko duk sibuk2 jage tepi kain orang wat pe Hleb!ko nak Fabregas jadi macam ko dgn Henry ke duk kat bench jek... Budak tu muda lagi , biarla die habiskan segala kudrat dan tunjukkan kehebatan atas padang dan balas jasa2 Arsenal.Sampai satu peringkat untuk pilih jalan hidup, serah kan je la pada empunya badan sendiri.


3 ulasan:

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

hleb2..ko kekacangan,kulit dilupakan..teruk gak mamat ni rupanya..tidak mngenang jasa pak wenger ler 2..kaki hasut plak..bdak cesc 2 nk stay lg la..main semata2 nk duit jer kot si goblin nih..ish2..

Gunners & Roses berkata...

haha..tak cukup kut duit nak beli aiskrem padlepop plak.. duit berlakon habis buat duit nak pikat bini, nasib bini lawa..

ArSeNaL SUSAH MATI berkata...

hahaa..kemungkinan perisa padlepop lebih sedap kot...yela..nasib bini lawa..hahah..klau duit xde,aku rsa goblin 2 xde bini la..sape xnk laki duit bnyk..skang kt arsenal sagna menjadi gilaan rmai pompuan..biar btol..aku ada la terbca cter psal 2..kt mna ntah..btol ke??wawawa..ensem sagna tuh..berstyle..hehhe..