Isnin, 11 Ogos 2008

Laman Web Baru Arsenal.Com


Gile Gempaq! itulah frasa yang terpacul dari mulut aku sebaik sahaja membuka laman web rasmi Arsenal www.arsenal.com yang sudah berwajah baru. Berlatarabelakangkan warna putih dengan tema putih merah masih menjadi warna rasmi laman web ini. Tulisan yang lebih jelas dan mudah dibaca, gambar yang lebih besar di muka depan , memang bangga dan teruja aku melihat perubhan nie. Ini menunjukkan semngat baru Arsenal dengan player yang rata2 baru dari skuad Invicible yang tinggal hanyalah vice kapten Kolo Toure.


Di ruangan First team pun nampak menarik dengan profile dan stat player, gambar yang cun, baru la menaikkan semangat mood pembaca.heheh. Ok cukup dengan design, tahniah buat arsenal.com. Ape kah berita untuk hari ini? Diaby..anda kenal Diaby? yang botak2 ala viera tapi yang kadang2 tu naik meluat tengok dan kali ni dipetik2 sebagai pengganti Flamini. Tapi malang bagi diaby kerana hajatnya tak kesampaian paling sekejap pun sebulan terpaksa melupakan hasrat beraksi kerana tigh injury. Wenger dalam kepala otaknya telah mengatakan Denilson akan MENGGANTIKAN diaby partner dengan Cesc Fabregas.'Ganti' ?? apakah ini bermakna Diaby telah menjadi 1st choice untuk menggantikan Flamini di bahagian Tengah?Jadi makin kuatla andaian bagi merka yang mengatakan Arsene takkan membawa masuk muka baru di bahagian tengah.

Ok, Diaby, mari kite berterus terang, aku tak rasa diaby bersedia tapi kalau Wenger betul2 mengharapkan die ni, aku akan bagi peluang die buktikan kemampuan di posisi asal, mungkin diatarik ke sayap kiri yang menyebabkan otak kanan nya senget di belah kiri , jadi main pun macam haram. Buat Denilson, aku rated tinggi player nie tapi kemampuan die sebnar masih belum menonjol kerana pada aku beliau lebih sesuai di posisi Fabregas. Menggandingkan 2 orang 'Fabregas' bukanlah idea yang teruk tapi adalah lebih baik jika ada option yang lebih defensive.Ape2 pun Si Profesor berkata satu match tak cukup untuk membuktikan partnership mereka, bagi masa 3 4 match katenye.

Teka teki atau pop kuiz dari Arsene Wenger masih belum terjawab. malah jawab Wenger " GokanInler bukanlah jawapannya. Budak dari Swiss bukanlah ape yang kite perlu sekarang.Aku akan spend duit kat orang yang betul. Kite kekurangan pengalaman. Tapi jangan lupa Diaby injured, Song Olimpic begitu jugak dengan budak Bischoff tu, jadi sebenarnya kite ramai player"
Ramaila sangat,ramai dekan sick bay....





1 ulasan:

Asan Taring berkata...

ble nk up www.arsenalaysia.com? 30rggt je bai.