Khamis, 21 Ogos 2008

Alien Workshop...

Kurang dari 24jam rumours ttg Alien Silvestre, akhirnya mamat Mikael ini telah selamat diijabkabulkan menjadi salah seorang pemain Wenger. Walaupun agak mengejutkan berita ini, Wenger dgn selambanya menyebut, signing ini perlu utk cover Clich atau bahagian tgh. Dgn termeterainya perjanjian 2 tahun contract bersama Alien ini, Sanderos telah pun menyatakan hasratnya utk meninggalkan Arsenal kerana beliau nampak masa depannya gelap di Arsenal. Semestinya peminat2 Arsenal tercengang mendengar kabar signing ini. Adakah ini signing terakhir Wenger untuk musim ini atau ada lagi kelibat yg menanti utk di"signing" lg..Yg pastinya, aku mengerti apa yg cuba wenger lakukan.Wenger cuba bermain taktik ala2 FM yg aku selalu gunakan yakni push Toure ke DM..Fabregas di tgh dan Nasri Attacking Midfielder..Dengan ini..Arsenal akan mempunyai Adebayor/Persie seorang di atas, dan di support oleh Walcott/Eboue di kanan, Rosicky/Eduardo di kiri..Namun, ini hanya prediction aku..Namun yg pastinya, walaupun agak kecewa dgn signing Wenger kali ini, aku rela Alien Silvestre menjadi cover kepada clichy @ toure @ gallas berbanding Sanderos mahupun Djorou yg aku lihat kurang seswai.. Mmg mereka meningkat naik tp, hey, mana ada masa nak latih org..Kita mau champs tahun ni..So,aku dapat rasakan selepas ini mungkin tiada signing atau kalau ada pun, nasibler..Pasrah...


1 ulasan:

Afham berkata...

jangan riso!!!

pas leh nyer...