Rabu, 20 Ogos 2008

Gallas jadi Vice Kapten France

Gallas dilantik menjadi vice captain skuad anarabangsa Perancis sebagai orang kanan kepada kapten, teka siapa?? Thierry Henry tu.. huhu.. Sekurang2nya tanggungjawab itu akan dipikul untuk international match malam nie bertemu Sweden.

Jadi siapa yang terlibat sama dalam aksi2 antarabangsa ni dari kalangan Arsenal? mari kite lihat siapa yang kena :

England: Theo Walcott - England v Czech Republic
Denmark: Nicklas Bendtner - Denmark v Spain
Switzerland: Philippe Senderos & Johan Djourou - Switzerland v Cyprus
Netherlands: Robin van Persie - Russia v Netherlands

ok2.. selepas Tweety Bird kini kite dikaitkan dengan Sylvester plak.. cukup lengkap la pasangan merpati 2 sejoli nie berkaitan dengan Arsenal. Huh maksud aku Silvestre?? dari Man U?? what a joke Wenger, ini ke experience yang ko janjikan? So pada aku ini bermakna demi menjaga hati antara Gallas dan Toure , Toure bakal dinaikkan ke DM tapi mintak2 bukan ini yang Wenger sedang fikirkan kerana Arsenal memerlukan seorang ball winner yang benar2 masyuk dan mampu mengawal tempo..Arsenal ni umpama..mm ape ek...Kapalnya sudah ada,cuma sauh jek tiada..haaa boleh terima?


2 ulasan:

apisfires berkata...

adoi...
parah2...
ape orang tua ni pikir ha??
siot aje amik mankayu punye pemain...
aku lebih rela amik sol cambell balik...
adoi....
aku rasa ni la pemain yang dia kata experince sgt...
kecewa aku dengan pakcik wenger ni....

Kakashi berkata...

fabregas x maen ke untuk spain?? nasri?? clichy??