Jumaat, 25 Julai 2008

Clichy dimamah usia?

Gael Clichy dalam temuramah selepas friendly match bertemu Zomba mengakui tanggungjawab yang semakin besar perlu dipikulnya selaku pemain senior walaupun usianya baru mencecah 23 tahun!! Die mengakui dirinya adalah antara yang tertua di arsenal dan kalau 23 dah tua bayangkan betapa mudanya dan gemilangnya masa depan bintang2 Arsenal..dengan syarat, mereka tak naik kepala dan mereka tak dijual! Pemain2 muda yang matang seperti Gael, Cesc dan RVP ini menunjukkan mereka sudah punya cukup aksi dan pengalaman ditimba untuk dikongsi bersama dengan generasi Ramsey, Lansbury,Wilshere.Agak menarik melihat 2 full back kite ditemuramah dan memberi reaksi positif dan nampak betul2 bersemangat.Bacary Sagna di musim keduanaya inginkan lebih dari kejayaan peribadi yang dikecapinya di musim pertama EPL sabagai bek kanan terbaik, season ni, hanya medal dan piala yang menjadai buruan katanya.

Arsenal meneruskan latihan di Austria seperti baiasa dengan perlawanan seterusnya Isnin ini bertemu dengan Burgenlend XI. macam burgerland jek. Adebayor sudah kelihatan di training camp namun apakah reaksi peminat2 terhadapnya, patut diboo atau tidak?anda rasa? Aku masih berfikir sama ada hendak memberinya peluang atau terus menjatuhkan hukuman, hhoho.. tunggu sehingga Kita mencapai kemerdekaan ke 51 kerana tarikh itulah transefer close dan nasib Adebayor musim ini juga ditentukan secara sah.Di samping itu mari kita lihat player2 menjalani latihan di Austia.





Ade berita lawak yang tak kelakar, Man u dikhabarkan cuba memancing THIERRY HENRY diulangi TH14 Legend ARSENAL jika gagal mendapatkan Barbie dari spurss. hahahaa.. kepada fan2 Man U dan Media mereka, get a life..anda semua dah lupekah ini...??



1 ulasan:

eJAI berkata...

agak2 lawan burgenland tu pukul baper waktu m'sia?