Jumaat, 27 Jun 2008

Impak Fabregas!

Gracias Fabregas! Itulah yang paling sesuai untuk bintang muda Spain,wakil tunggal Arsenal yang masih meneruskan 'Euro Trip'nya. Fabregas dengan penuh cool dan slumber membantu Spain membuang badi 24 tahun mara ke perlawanan akhir bertemu Jerman. Masuk sebagai pemain gantian yang menggantikan David Villa kerana kecederaan hamstring, Fabregas nyata mengubah rentak permainan Spain dengan lebih efektif. Ini telah terbukti di setiap match dalam kejohanan ini, impak yang begitu ketara. Setelah menjadi wira sepakan penalti penentuan, kali ini Encik Fab kite berjaya menghasilakan 2 assist yang menarik dan menjadi penjana utama bahagian serangan dibantu Xavi dan Iniesta.Dani guiza dan David Silva, 2 player yang pernah dikaitkan bersama Arsenal masing2 on target. Spain nyata menguasai perlawanan dan terlalu kuat buat Russia yang ditenggelamkan buat kali kedua selepas match pembukaan.setelah player ini sering kali melahirkan desire nya yang gila2 untuk bermain di Spain,di mana Arshavin? Jadi kepada para peminat Arsenal, usah dicari dan dipinta yang takkan dapat, kerana di depan mata adalah permata yang cukup FABulous!!

Agent Adebayor mengatakan Adebayor sudah hampir 70-80% ke AC Milan. Aku tak paham dengan senario sekarang di mana agent bola sepak lebih banyak bercakap dan kadang kala suke mengarut. Ye la tapi kalau diorang senyap dan berahsia , mesti diorang dah lame jadi agent perisik 007 tul tak?huhuhu..tapi kalau betul lah ape yang dilpaorkan..Bayor3...tak abis2! Milan oi, ekau bayor jo la ket Arsenal, Den pon naik mluat nie ha negok si adebayor ni aih.Selamat jalan romeo la.. Dan Wenger jika sekalipun engkau taknak mendedahkan siapa2 player yang engkau tengah target sekarang, at least... please.. tolong nafikan 100% dari mulut kau, Arsenal tak berminat dengan Peter Crouch...harap2 spekulasi.Terbaru Veloso dari Lisbon sekali lagi dikaitkan dengan Arsenal tapi mustahil Arsenal sanggup menggantikan Flamini dengan player yang diletakkan tag harga 20M di dahi.

Hairan kan, mengapa Milan sangap sangat dengan kelab Arsenal? Jawapan Arsene Wenger :

"That game in Milan did us a lot of good, but also some bad,”


"Overall it was a convincing team performance and we gained a lot of credit all over the world through that game - but also maybe at that time a lot of clubs became interested in our players. This game for me unsettled our season.


"Many clubs do not work as well as we do, and do not give a chance to young players so they looked at the quality of the team display in that game, and it attracted a lot of keen clubs.


"Others teams and agents started to look at our players, releasing stories into the press, and it had a disturbing influence on us.


"From then on there were always stories about better contracts on offer elsewhere and it could be said that it really disturbed us inside the dressing room, but I think the team has learned to cope with it."









2 ulasan:

bal hambali berkata...

smeat gile 2 assist..
ak brani kate tanpe fab tiada final ntok spain
hihu..bangge2

Gunners & Roses berkata...

Fab bukan sabun fab mahupun fabuloso