Khamis, 19 Jun 2008

Exclusive : Nasri tiba di London untuk Medical

Terkini! Samir Nasri telah diterbangkan dari France ke London untuk menyelesaian perpindahannya bernilai sebanyak 13M itu. Ekoran kemaluan France di Euro08, Nasri dibenarkan pulang awal dan kini dia dan agentnye Jean-Pierre Bernes tibe di London menaiki jet peribadinya petang tadi waktu tempatan.La Provence .

Dia kini bakal melalui 2 ujian perubatan dengan bekas Physio Arsenal Gary Lewin dan pembantunya Tony Colbert akan bertanggungjawab sebelum ujian kedua dilakukan oleh Doktor lain.

Setelah selesai dan lulus, die akan diberi sebatang pen dan akan menandatangani kontrak selama 5 tahun.Jika semua berjalan lancar seperti yang diaturkan, Nasri boleh diumumkan secara rasmi sebagai Arsenal's 2nd signing secara rasminya seawal petang esok, Jumaat.

Kemudian, dia akan menghabiskan cutinya selama tiga minggu sebelum bertemu kembali dan berjumpe dengan rakan2 sepasukannya yang baru di Emirates untuk pra-musim.Die juga sebelum itu akan berbincang situasi dengan aweknya Tatiana Golovin seorang player Tenis untuk mencari rumah baru atau membina rumah baru.Awal2 dah kawin.. untung badan...

Akhirnya selesai jugak , The Nasri Saga.


0 ulasan: