Sabtu, 21 Jun 2008

Clichy sign kontrak baru.. Evra buat hal lagi

Bek kiri mantap dan laju bak peluru meriam Arsenal Gael Clichy telah menandatangani kontrak baru yang dipercayai sebagai langkah menyimpannya lebih lame di stadium Emirates. Ini merupakan langkah bagus Arsenal bagi memastikan semua starnya kekal di Emirates selepas Rakan sejawatnya di bahagian kanan, Sagna juga telah memperbaharui kontrak yakni naik gaji. Jadi tidak mustahil , Adebayor juga meminta kontrak baru sedangkan die baru sahaja memperbaharui kontrak musim lepas, dan Arsenal yakin pemain yang kini dalam lawatan amal ke negara asalnya Togo akan kekal di Arsenal di sebalik rumours2 yang menyerang. Clichy dikatakan memikat beberapa kelab ternama Italy dengan Roma mendahului senarai padahal baru jek sign John-Arne Riise dari Liverpool. Namun dengan kontrak ini memushakan mimpi2 Roma dan Juventus yang juga dikatakan berminat. Apa kata korang, mafia Italy, beli player yang sepadan dengan watak samseng kampung Dusun.Siapa? Namanya ialah Patrice Evra.


CLASH EURO 2008 BASTON VIERA VS EVRA



Evra sekali lagi membuat hal apabila kali ini bergaduh dengan bekas otai Arsenal Viera selepas perlawanan France Italy yang menyaksikan France tersingkir. Mungkin mulut Evra yang celupar membuatkan Viera yang tak fit2 lagi makin bertambah menyirap dengan palyer yang mempunyai rekod hitam bergaduh dengan groundman Chelsea.Dalam video di atas dapat disaksikan Viera cuba ditenangkan oleh legend kapten dan kapten Arsenal kini, TH14 dan Gallas. Mereka kemungkinan memujuk" dah laa tu.. jangan layan budak kenet perasan bagus ni.." Domenech yang berada di situ terkejut dan pasti menyesal.."kenapalah aku tak amik Clichy.."

P/S ;Warggghh dah masuk hariSabtu, berita Nasri tetap tak muncul2. Ni yang kau nak menyirap dengan Arsenal jugak. aku pun macam korang, diberi harapan saje.. jadi aku takkan melompat keriangan sampai lah berita rasmi keluar kat Arsenal.com dan tengok Nasri angkat jersey arsenal secara sah.


2 ulasan:

eJAI berkata...

xsilap aku yg tenangkan die tu cam boumsong tu jer...kan...kan...kan?

Gunners & Roses berkata...

ye ke? aku perasan cam Gallas jek.. huhu..22 botak pastu gelap. nampak lebih kurang jek, tu yang aku assume gallas.sory kalo mistypo.huhu..nwway tq ejai, nnt aku miscall gallas tanye.ngehehe