Rabu, 26 Oktober 2011

Pre Match : XPDC Mael diteruskan kembali.


Verminator tersenarai dalam skuad untuk menentang Bolton awal pagi nanti. Berita baik bagi Arsenal astinya dengan jadual yang semakin padat dan pemain cedera kembali dari kecederaan memberi nafas baru tepat pada masanya. Bukan sahaja Mael tapi Squaillaci jugak kembali tersenarai dan mungkin berpeluang mendapat game pertamanya musim ini. Arsenal perlukan rotation maka Wenger memilih untuk menurunkan pemain2 skuad dengan bantuan pemain2 muda simpanan.


Lukasz Fabianski
Vito Mannone
Sebastien Squillaci
Thomas Vermaelen
Andrey Arshavin
Emmanuel Frimpong
Yossi Benayoun
Alex Oxlade-Chamberlain
Francis Coquelin
Ryo
Ju Young Park
Nico Yennaris
Ignasi Miquel
Jernade Meade
Oguzhan Ozyakup
Sanchez Watt
Chuks Aneke
Daniel Boateng

Arshavin mungkin antara muka berpengalaman start dan jika Mael tidak diturunkan arm band boleh jadi miliknya selain fabianski dan Laci.Entah2 si Yossi pulak yang tak pasal2 dapat.Paling best adalah dapat melihat kembali aksi Alex Oxlade Chamberlain yang Wenger benar2 jaga dia, tak nak kasi burn out.Walaupun jaring 2 gol dalam 2 start, Wenger masih berhati2 dalam memberi pendedahan kepadanya kerana jika tersilap percaturan dan terlalu memaksa mungkin badannya belum mampu imun terhadap aksi yang memerlukan keseluruhan penat lelah, jiwa dan raga.2 pemain Asia mungkin disenaraikan dalam kesebelasan untuk kali ini menentang Bolton yang tengah struggle.

-------------Fabianski-------------
Coquelin----Miquel---Mael-----Laci
--------------Frimpong-------------
-------AOC-----------Yossi--------
---Ashavin-----Pakcu------Ryo-----

Kalau dahulu dengan skuad utama kita masih terumbang ambing sebelum menang 3-0 biarpun menentang 10 orang, tak boleh ambil mudah sifat melawan anak buah Owen Coyle.Tiada Live di Astro untuk malam ini. Sama2 berkongsi link online streaming. Arsenal 3 Bolton 1.

COYG!!


0 ulasan: