Isnin, 11 Julai 2011

Rombongan Che Wenger ke Bukit Jalil.

Wenger: Aku ajar budak2 ko untuk kalahkan Chelsea minggu depan,
Ong Kim Swee : Terima kasihlah bagi aku tips2 berguna, tapi kalau ko nak belajar defending, baik ko usha 3gp budak2 aku lawan Lubnan.

Nama2 berikut akan sampai di Kuala Lumpur pada hari Isnin ini sebentar lagi.Jika ada rombongan2 fan yang ingin menyambut kehadiran para pemain2 kesayangan untung nasib dapat autograf para pemain dan Arsene Wenger, sila2 lah berhimpun di KLIA. (tiada pancutan air atau tear gas).

Arsenal squad:
Wojciech Szczesny
Vito Mannone
Sebastien Squillaci
Johan Djourou
Kieran Gibbs
Carl Jenkinson 
Laurent Koscielny
Andrey Arshavin
Marouane Chamakh
Ryo Miyaichi
Armand Traore
Thomas Vermaelen
Bacary Sagna
Theo Walcott
Alex Song
Jack Wilshere
Tomas Rosicky
Denilson
Aaron Ramsey
Emmanuel Frimpong
Samir Nasri
Carlos Vela
Robin van Persie

Ketiadaan Fabregas pastinya tidak meredakan spekulasi tentang perpindahannya walhal mengikut laporan dari Arsenal sendiri, kapten sedang berjuang bergelut untuk kembali pulihdari harmstring akhir musim.Tiada Bendi dan tiada Almunia. Sayonara? ada kemungkinan.

Gervinho, Seperti sudah dimaklumkan dalam Arsenal.com, kita semacam sudah hampir pasti dapat pemain Lille ini tetapi dek kerana beberapa urusan kertas kerja yang perlu diselesaikan, Gervinho tidak dapat turut serta ke Asia tour. Walaubagaimanapun kita mungkin antara yang bertuah atau pertama  dapat menyaksikan aksi 1st signing , Carl Jenkinson beraksi di depan mata.

Arsenal akan mengadaan sesi latihan di bukit Jalil, lebih kurang macam member's Day la kalau kat sana, di mana para penyokong berpeluang menyaksikan sesi latihan Arsenal di bawah tunjuk ajar sifu Wenger.Kalau nak tengok apekejadahlah yang diorang buat masa berlatih defending set pieces, haa inilah masanya nak komen depan muka diorang sendiri. Kalau ikut waktu asal, sesi latihan dijangka dimulakan jam 7 malam. Sekarang masih menunggu info2 lebih terkini dan tepat, jika ada , sudi2 lah kiranya kongsi bersama. Sementara itu Perlawanan bertemu pilihan Malaysia Rabu nanti 13July akan diadakan jam 845pm .

P/S : Dalam mode pedih mata..(...bersengkang mata tunggu berita Arsenal bersusah payah cuba mendapatkan askar baru).


4 ulasan:

Sofea berkata...

turun bukit jalil tak minggu nie. see u there. for signing, no comment, tunggu wenger balik dari tour

Nick Casper berkata...

GnR...nanti update ye pasal time training depa...jumpa kat BUKIT JALIL nnt!!!

Gunners & Roses berkata...

Saudara Alkisah, En. Nick Casper, Insha Allah kalau takde aral melintang aku akan menggerakkan diri ke bukit jalil selasa n rabu ni.Cuma nak kene confirm waktu training session, senang sikit nak adjust.

Ken_G berkata...

kalau ikut fb ticketpro pukul 7pm bro. tapi kalau ada perubahan, kabor² la ye..