Isnin, 16 Ogos 2010

We're just not good enough

yup.pahit ku telan jua. kita semua masih di belakang wenger walaupun kite rase marah dgn game yg dipersembahkan squad promisingnya td. aku sangat terkejut dgn kesebelasan awalnya td. wilshere di tengah? eboue as a wing? diaby as DM? chamakh alone kt atas? nasri still main tgh ke sana ke sini walau dah ada wilshere?

nah, inilah yg dikatakan the player are promising but the tactic are disgusting. wenger gamble meletakkan kesebelasan utama yg x penah dia padakan pada perlawanan pra-musim. paling pelik bila melihat risicky dan walcott di bench n tersangat pelik bila wilshere start, konon2nya nak ganti fabregas..

ok, sudah di situ. mari kita bercerita pasal keeper cacat robbie williams kita yakni almengelamunia..
as usual, tampak sangat keampuhan mid dan almunia yg terang2 x worldcalss langsung. aku sangat bengang arini bukan kerana kekalahan, tetapi kebodohan wenger yg terus menaruh harapan pada keeper yg aku rasa ability 0 despite die save 2 3 percubaan.bg aku goal ngog tu biasa ja n aku x paham mcm mana dia xleh save mende tu. xyh la puji dia save feekick gerrad n shooting johson, hak tu ahmad sobri pun bleh wat.

dan lagi sgt membengangkan bila 11 lawan 10 tapi sebijik goal pun x lepas.walaupun seri, tp mutu prmainan seperti ini kalau diteruskan, alamat kemarau lglaaa kita musim ni. sukar nak agak percaturan wenger tapi dalam apa2 hal pun, there will always be a "time-out" or "pull-stop" moment if sesuatu perancangan itu gagal.

well,kita hanya mampu tunggu dan terus tunggu dan aku dpt rasanya mungkin inilah penyebab utama fabregas mahu ke barca.yes, polisi wenger yg buta akal dan bodoh. 5 musim tanpa piala, still wenget terus mempertahankan polisi nya. apa nak wat, once you be a gunner, the gun will always remain..despite sakit ati dgn wenger, aku still keep faith on him.

ape2pun, dirk kuyt pasni konpom pakai spender besi.huhu. n trimas to ayam sabung baru kita, chamakh di atas patukan beliau pada pala botak reina. reina khan sakit lalu tertampan masuk goal sendiri.haha

challow....

sekian.


15 ulasan:

Zhinggg berkata...

aku mmg x suka dgn almunia..tp kalu main cam bangang keeper jgk jd hal..mamat tu buat 2 critical save brother...kau tgk bole ke tgk bola bawah kau :)

pakdinz berkata...

almunia best pe. aku tak paham la pe yg tak bagus nye die tu pada ko. today match bg aku ok la.. pe lagi ko nak. mau mng main sendiri ar.. macam ni ke supporters. boleh blah la lu Hadee...

Papa Gooner berkata...

Memang Almunia ada buat save, itu bagus. Tapi masih lagi lemah bila bola cross, especially time corner. Kalau tak silap aku tadi 2 kali corner dia keluar tapi takleh nak tumbuk keluar bola. Keeper kalau dah keluar, memang wajib tangkap ataupun tumbuk keluar bola tu. Nasib baik la Liverpool, kalau Man Utd ke, Chelsea ke, Barca ke tadi mmg dah kalah disebabkan Almunia keluar bodoh2 jer. Lagi satu, gol tadi Almunia sepatutnya cuba lebih lagi untuk selamatkan bola nearpost tu. Ini bukan kali pertama dia bolos bola nearpost. Kesimpulannya, Almunia mungkin dah cuba sebaik mungkin tapi sayangnya dia tak cukup bagus untuk main dengan Arsenal yang mengidam nak Champions League. Almunia hanya layak untuk team mcm Blackburn, Boltan, Stoke etc.

Tanpa Nama berkata...

arsenumber 4

lu la jadi keeper

ckp berdegar degar

Papa Gooner berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Papa Gooner berkata...

hahaha panas plak.. relax la brader.

kita semua nak yang terbaik untuk Arsenal.

Almunia tu ok, cukup makan jelah.. Nak main Europa League boleh lepas kot.

Sori la, gua tak pernah jadi keeper, tapi kesalahan dah depan mata.. gua cakap jelah..

Tak dinafikan xde keeper yg xpenah buat salah. tp Almunia td ada kt 2-3 kali gak la.. keeper yg bagus jarang buat salah.

Tanpa Nama berkata...

aku sokong statement Hadee
ko ni baru season ni ke sokong arsenal pakdin
kite kalo reti n faham pasai bola, kite akn tgk n nmpk kelemahan keeper semalam. betul kte arsenalnumber4, skank ni dah xleh cube2 or wat eksperimen wenger oi, org dango n percaya jnji2 ko dah dkt 5 musim. ke ko mmg saje nk disack so senanglaa ko p barca
haha
ape2pun almunia mmg sengal

karong berkata...

wei hadee..ok ar tu wilshere main...ape lagi yg ko nak ni...

Pastu kutuk wenger mmg trademark ko..Ko bg nama sikit sape layak jadi manager arsenal aku nak tgk..haram aih

badutHadee berkata...

cibai lu...gi sokong MU ar...

Kesuma Dewa berkata...

Haha..Sapa yg emo sebenarnyer ni..Post aku ka, komen korang..ade gak penyokong n pembangkang aku..hehehe..Aku peduli hape..Kalo tulis ayat cantik2 baik korang g bace novel..Mcm dalam movie la bro, GNR umpama watak hero, aku watak antagonis..Lgpun baik aku kritik dari dok kipas2 last2 mcm season lepas, habuk pun xdak...Lu orabg sume kene igt, kita bleh show support dalam pelbagai bentuk..Kritikan adalah salah satu support n sememangnyer aku saje kritik Wenger..haha..sebab aku meluat dgn polisi org tue ni..Kalo die blah lg bagus..kite bukan main FM..leh beli player2 mude2..selalu bagi main then point ability naik..BUSAN doo xdak piala...haha..
(SAJA AKU KASI LAGI PERANGAT ORG2 YANG EMO..haha..LANTAK hangpa la..ekekeke)

badutHadee berkata...

ah...lu ni mesti baru setahun jagung sokong arsenal sampai lu nak suruh arsene wenger blah...Takpun lu wankers dari manshiter utd...hahahaha(aku pun nak perangat gak )

Fan Arsenalaysia berkata...

bro hadee,
aku bukan nak perleceh ke apa, hanya nak bagi komen membina untuk blog ni. aku suka baca blog ni tu yang aku nak tegur sikit ni. harap ko tak kecik hati.
gaya penulisan ko macam orang yang kurang matang skit bro. terlalu banyak short form. sakit mata readers nak baca. kalau tengok blog-blog yang hits ribu riban, semua ejaan dalam penulisan tu full. walaupun cakap rojak. bukan ape, psikologi nak bace tu sedap sikit tengok tulis cantik. nampak memang ko memang nak menulis bukan terpakse sebab orang suruh update.

lagi satu bro, pasal hUruP bEsaR dAn hUruP kEcIK. annoying bro nak bace.

pasal content aku takde nak komen, itu hak ko bro.

mungkin ni memang cara ko menulis bro, tapi hari demi hari, blog ni makin ramai orang follow. so, stendet blog ni makin up. kene keep it up jugak la bro. kan?

hah, panjang la pulak..haha..
ape-ape pun, hidup GUNNERS!

BujanG BahaGia berkata...

relax hadee...orang pandai komen jer..aku suka gaya penulisan ko..

Tanpa Nama berkata...

gua sokong hadee...gua suka gaya penulisan lu...mmg best...

Tanpa Nama berkata...

hidup arsenalaysia....penulis2nya mmg power...hari2 aku buka blog ni...