Isnin, 23 Ogos 2010

Sesi Letak Pena

Hoho..baru mula musim, baru aku nak cari ideologi baru untuk tukar concept arsenalaysia yg semedang memuji, semedang mengeluarkan kata2 indah, semedang penulisan yg kemas, dah ada mcm2 komen.

Walhal, dah dekat 2 tahun lebih penubuhan blog ni, aku tulis macam biase je. tp bile lame dah tinggai, ada pulak fan2 yg kononnyer support arsenal giles babas. org nk nk tukar concept salah. kritik wenger salah (wenger bapak tiri die kot) pun salah. n latest, ade pulak guru bahasa check spelling, grammar n penulisan aku.

aduh, kalo lu orang semua nak blog ini menjadi formal, bukan blog la namenyer..aku xtau la umo hngpa2 yg dok komen aku ni brapa puluh juta tahun sampai kata penulisan aku x matang ler, hape le..gua just mau happy go lucky plus creating a new concept for arsenalaysia.blogspot contents.

But unfortunately, it seem like people in Malaysia still cannot adapt, think and accept somethin new in other point of view.alamak, cakap bi pun bahaye lak. satgi ade lak yg tolong check grammar n spelling aku. Oklaa, mulei harini, kite dengar saje kate2 manis dan penulisan yg kemas. mane la nak tau kan, kot2 wenger terbaca blog ni.

Okies, akhir kalam,
x semua org ade mase nak menulis n tak guna kita menulis menda yang dah tertulis. Kalau semua movie bermula dan berakhir tanpa sebarang konflik, lakukah GSC mahupun TGV. haha.
lu org pk la sendiri. gua dah malas mau tulis. buat yg minat menulis, sila hantarkan resume anda ke GnR.

sekian..wassalam....


10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

relax2 sudey bro..lu xde kang makin sket plak benda nk d baca kt blog ni..
biar je org nk kutuk..lu punye entri sume ok ape..

-viva arsenal-

Dial-Square@PenCintaArsenal berkata...

oit......
blog arsenal ni ada beberapa jenis la, takyah la merajuk, org yang kata tu tu poendapat dia jerk...
so, dia ada pilihan sebenarnya, dan ko haDee trus kan menulis dengan cara penulisan ko, ada org yg suka baca cara ko tulis...
teruskan jer...takyah merajuk2 dibulan poser ni huh...

ammar berkata...

salam...
bro, berape byk yang baca /follow blog ni? & berape byk plak yang kutuk/kondem penulisan ko? relax arrr...minoriti je tu..dorang kutuk2 pun still dok baca gak penulisan ko..kalo dorang tak baca, takde la dorg kutuk ye tak?

so, teruskan je menulis..pedulikan orang jenis macam tu..sebab orang2 mcm tu hanya pandai cari salah orang lain je, bila disuruh ke depan dorang sembunyi..ok? gua ok je baca penulisan ko walaupun penulisan ko berwatak antagonis ke ape..no problem...

Tanpa Nama berkata...

lol, lemau jugak brader sorg ni..
baru org komen 2 3 kali negatif, da cmni. kate antagonis?

idhassan berkata...

teroskan bro hadee..jangan merajuk..aku 2 tahun baca arsenalaysia ni tak penah aku tengok cacat-celanya..lain padang lain belalangnya..begitu juga stail penulisannya....Arsenalaysia blog kesukaan ku dan diantara blog Arsenal yg upadte...aku sentiasa menyokong bro hadee dan seangkatan dengannya....

Tanpa Nama berkata...

bro hadee,wa antara peminat tulisan lu..tulisan lu xboring..pegi mmpus ar org nk ckp ape kt lu..yang penting lu xberhenti mmbedil dr meriam gunner...jgan putus asa bro..lu rmai pminat..jgan hampakn pminat lu..

Tanpa Nama berkata...

bla je lu..gua mmg x suke ngan lu hadee..

Tanpa Nama berkata...

mamat bodo kt atas ni mesti umar dan kroni2nyer

Muhamad Asyraf Muhamad Adnan berkata...

Apa hal lu beb.. Blog sendiri, sendiri punya suka la.. Lain la kalau si Wenger mai saman.. Takat org2 yg kononnya anak angkat Wenger tu biar je la.. Nk kata ok training dgn Wenger x jugak, nk kata bancuh air kat wenger pun x jugak..

Tanpa Nama berkata...

hadee mmg x best...brambus..