Isnin, 23 Ogos 2010

Epilog khas buat Kesuma Dewa @ Hadee

Wahai teman segoonerku yang tidak memakai ubat guna2,Walaupun mereka dan lu sendiri rasa sebagai watak antagonis, bad boy, pembangkang, pengkritik tetap @ adlin aman ramli @ Simon Cowell, percayalah masih ada di luar sana yang mendambakan hasil keyboard lu. Gua sendiri bagai rasa kehilangan dan penerbangan Boeing ini tidak lagi seimbang dengan kenderaan berat di sebelah kiri selain terasa bagai kepatahan sayap.Lu masih dihargai dan pintu tidak pernah tertutup walaupun pintu transfer dah semakin tiba di penghujungnya.Gua tau sekeras sepedas manapun kritisanmu yang hanyalah klise dan konotatif semata2 bagi meLina Hangatkan suasana, jauh di sudut jiwa lu, dalam hati ada taman..yang penuh dengan bunga2 Arsenal dan kumbang Wenger. Lu sayang Arsenal seperti mana semua yang ada di sini.. Jadi Kesuma, gua tau lu akan terus berkarya..


3 ulasan:

ammar berkata...

huhu...sempoi ayat lu bro...buat gua rasa mcm nak sebak..maklumlah dalam hati gua juga ada taman, walaupun lokasinya jauh di sudut hati...

Gunners & Roses berkata...

hoho.. taman apa ammar? jauh2 pun kalau nak pergi sampai jugak. heheh

ammar berkata...

taman astakona...boleh kot?? hehe