Rabu, 4 Ogos 2010

The Comeback!!!


Ya, gambar di atas menunjukkan The Hunchback of Notre-Dame
tapi post aku bertajuk THE COMEBACK..hahaha..memang tadak kena memgena..trademark aku....

Tiba2 aku post tajuk The Comeback. The Comeback of apa? haha..Sudah lama aku menyepi sesepi Embun pagi. HUhu..The comeback yang dimaksudkan ialah The Comeback of Aku untuk mencoret-cirit hasil karya yg dah lama aku tinggaikan..Juga The Comeback of Arsenal yang rata2 x banyak perubahan. 2 Signing, Chamakh dan Laurent sahaja setakat ini. Adakah ianya mengcukupi setelah kita melihat pemergian GaYLAST, supp CAMBELL, SILVEStre standAlone, EDUardoc, ada SANDERos dan MERIDA nerina..

Setakat ini ANGIN KENTUT yang diterbangkan media2 british, scotish, tiz zakiah dan sebagainya BERBAU bahawa ARSENAL SUDAH HAMPIR UNTUK MENDAPATKAN khidmat DEFENDER tudung BOSNIA yakni Emir Spahic. Spahic dikatakan beriya benar nak join THE GUN GUN (nama manja arsenal). Spahic juga dah bg hint pada media bahawa ARSENAL sudah hampir untuk mendapatkan khidmatnya dan mungkin beliau pun dah tempah tiket firefly menggunakan kad kreditnya untuk sesi kesihatan di NORTH LONDON. Akan tetapi, jurulatih kelab semasanya seakan-akan berat untuk melepaskannya seperti susahnya seseorang MELEPAS apabila sembelit tiba. TETAPI, hampir 70% pasti beliau akan menyarung jersi arsenal musim hadapan. Ape2pun kita tunggu berita gembira ini sebentar sahaja lagi.

Okeh, kembali kepada rumours KAPTEN STar TREK kita, CESC Fabregas..dalam hatinya mmg ada TAMAN ASTAKONALONA yang semakin hari semakin berkembang. Lama-kelamaan rumours beliau ini sudah menyebabkan ramai peminat Arsenal tawar hati untuk melihat FABREGAS beraksi untuk Arsenal musim depan. Situasi sekarang adalah 50-50 yang mana Wenger dikatakan bersedia untuk berunding dengan BARCElana dan FABREGAS juga dikatakan akan sampai di NORTH LONDON hari ini untuk memberi kata putus sama ada mahu mintak fasakh, cerai talak 3 atau digantung tanpa tali. AKU cuma risau kalo dia stay kat Arsenal pun, die x form sebab hatinya di BARCa..APE2PUN, sanggupkah Wenger gamble dengan tidak MEMBELI MANA2 PLAYER MIDFIELDER dan terus menggunakan player MID yg ada sekiranya FABREGAS belah..sama2 kita nantikan..

BERITA lagi latest yang aku trima. Panas2 lg sepanas lina hangat, DJOROU yg rasanya takut untuk bersaing dengan Laurent n Spahic (mungkin) dikatakan ingin bermain di posisi SONG BILONG yang mana bgnya dia mempunyai tinggi dan kreteria yg sesuai untuk menjadi seorang DM. Apa2pun aku rasa wenger dah banyak option di tempat itu yakni SONG, DENILSON dan terbaru FRIMPONG.

Ape2pun season ni kita bakal saksikan cik roSICKy beraksi dengan lebih Constantine .. NASRI YG SANGAT PROMISING dan CHAMKH yg penuh surprise..


Oklaa, hingga berjumpa di POST yg seterusnya dari aku..CHALLOW bete..


0 ulasan: