Isnin, 5 April 2010

Inilah Barisan Kita~

Inilah barisan kita, yang ikhlas berjuang.Siap sedia berkorban untuk 'the red and white army'.Sebelum kita berjaya, jangan harap kami pulang.Inilah sumpah pendekar kita menuju Nou Camp nanti.Andai kata kami gugur semua, janganlah pulak dijual semua.Kami mohon doa, Arsenal berjaya.Wisel telah berbunyi, menuju separuh akhir...

Manuel Almunia
Lukasz Fabianski
Nicklas Bendtner
Eduardo
Abou Diaby
Samir Nasri
Denilson
Fran Merida
Theo Walcott
Craig Eastmond
Tomas Rosicky
Armand Traore
Emmanuel Eboue
Gael Clichy
Bacary Sagna
Thomas Vermaelen
Sol Campbell
Mikael Silvestre

Selepas kehilangan Jozan,Gibbs, RVP, Ramsey , Fabregas, Arshavin dan Gallas, Arsenal mengesahkan akan ke Spanyol tanpa matador kita, Alex Song.~Andai...dipisah...Song dan Arsenal... lemah tiada berjiwa..takpa..

Kamon Denny Boy!!


5 ulasan:

NuNur berkata...

Mampukah Henry memikul kecelaruan minda yang bermain di otaknya??

Jawapan: UNANSWERABLE! Tunggu dan lihat…

Kepulangan henry minggu lepas membawa sejuta makna, selautan emosi, seribu satu cerita penuh tersurat dan tersirat. Saya masih belum lagi melihat seorang pemain yang sangat2 mencintai kelab dan peminat-peminatnya seperti Henry. Henry berusaha memberi statement2 diplomatic bagi mejaga hati dua belah pihak namun dia tidak berjaya. Sehingga penyokong barca menggelarnya betrayer. Sentimental ovation yang diberikan kepada beliau pada malam bersejerah itu cukup luar biasa dan mengharukan. Keindahan kasih-sayang sebegitu tidak boleh dibeli hatta Christina Ronaldo menawar semua gajinya mahupun Beckham menggadai segala hartanya. Apa ynag ditunjukkan henry akan meninggalkan kesan phychology yang mendalam kepada anak-anak didik Wenger untuk terus dewasa bersama-sama, bersusah senang bersama bukan hanya untuk diri sendiri tetapi didorong atas dasar cinta! Secara tidak langsung menjadi perangsang kepada mereka untuk merealisasikan idealistic vision Wenger dalam dunia bola sepak moden hari ini. Dunia pada hari ini yang telah hilang nilai kemanusiaannya, manusia rakus mengejar kekayaan tanpa mengendahkan lagi nilai syurga dan neraka namun wenger tetap berpegang dengan falsafah tulusnya. Tidak keterlaluan jika saya kata yang Arsene Wenger bukan hanya seorang pengurus atau jurulatih tetapi seolah-olah seperti ‘murabbi’. Saya fikir dengan menyokong Arsenal barulah bermakna kita meminati bola sepak… ^_^ Saya tidak kira ianya membuang masa menonton aksi arsenal kerana apa yang dizahirkan di atas padang itu merupakan perjuangan kepada sebuah nilai prinsip yang luhur murni.

Tanpa Nama berkata...

pulangla onry semula ke ars, kami merindui (aksi) mu..hehe

gula-gula berkata...

no we dont need henry, we need RVP!

Tanpa Nama berkata...

RVP akan lebih menyerlah jika dpt winger @ jeneral tgh pdg yg pandai @ tepat mengumpan kpd RVP, skrg dia lebih kpd create chance and shooter alone..

Tanpa Nama berkata...

pagi nie harap2 ars leh beat barca..2 away goal barca mmg sesak nafas dibuatnya, klu kalah pon jgn la berbakul2 goal tu!!