Ahad, 28 Mac 2010

Wenger berdukecewa!

OFFSIDE?? Itulah yang disyaki Wenger semalam terhadap gol last minute Philips.Pada ketika bola dihantar ke dalam kotak penalti semalam terdapat sekurang2nya 2 org Brummie yang berada dalam kedudukan offside di sebelah bahagian Sagna dan Benitez merupakan salah seorang daripadanya.Lihat gambar di bawah, Adakah Benitez tidak terlibat secara langsung?? Menarik baju Sagna membataskan pergerakannya menghalang Philips.Sudah tiba masanya teknologi video wajib diguna pakai- Nampaknya aku semakin 'wenger', cakaplah apa orang nak cakap aku ni merapu atau tidak dapat terima kenyataan,whinger?moaner? Yang penting kekecewaan Wenger jelas terpancar sampai dikatakan terpacul carutan di post match conference .2 mata berharga benar2 menjejaskan peluang.Lebih menambah parah di dada apabila gol2 last minit yang boleh dipertikaikan macam ni.


Selain permukaan padang yang agak sukar, Wenger kurang senang dengan tackle pelbagai yang dilakukan lawan sambil Howard Web memberi lesen- ia ingin tujukan kepada kes Fabregas.Keadaan Fabregas masih belum boleh disahkan tahap kecederaannya dan kemungkinan untuk beraksi bertemu Barcelona Rabu ini masih samar2.

Arsenal lost two vital points here today but they have not lost hope.   - Arsenal.com


1 ulasan:

larss berkata...

aku pon antara fan arsnal yg xbole tdo mlm td..ape nk jadi ngan arsenal..jelas asnl mmg masih takde character sebagai champ..late2 gol mcm ni mmg x akan dilakukan oleh Mu mahupun chsea,,kena la tggu thn 2039 nk dpt title..aduiii..cesc mmg out abis mlm td...diaby n song terbaikk..tp pada aku kita x akan dpt champ slagi takde keeper yg ada 'x' factor..p/s:ashavin pn lately makin out dengan miss kick dan mcm2 kick yg x patut..tu pn dia sebok ckp arsnl xde pemain pglaman..thn ni pd aku sama sprti thn sblm ni..di mana st.andrews antara titik tolak kejatuhan....really 'sigh'