Isnin, 8 Februari 2010

Post match : Teruskan berjuang.

Set piece,counter attack dan Drogba..Ketiga2 ini memang sinonim dengan Arsenal. Melihat kepada starting line up yang diturunkan Wenger, bagaimana Walcott yang tak perform selama ni tibe2 boleh start, jadi dah nampak petanda lain macam kat situ.Tak perlu tunggu lama dan akhirnya dia menghadiahkan corner-tapi tak salah untuk defend cuma point aku dia tak patut start. Song terlibat dalam membiarkan Drogba menyambar 2nd ball.Tak lebih 10 minit lagi, itu dah jadi mental block.Tibe2 counter , Mael dan Clichy saling tak keruan dengan position yang sepatutnya, terperangkap sekali lagi dengan Drogba.Almunia, sekian terima kasih. Agak sukar secara realistiknya untuk mengejar 9 mata tapi inilah yang telah awal2 dijangka Wenger sendiri."kalau 11 mata boleh kejar 9 tak mustahil" itu katanya sebelum match.Aku ingan lihat petua apa yang akan dipakai selepas ini.Walaupun kita mengusai separuh masa kedua tapi segalanya hanya tinggal statistik.Apa2 pun Top 3 adalah target yang masih reaalistik dalam genggaman.Jangan biarkan Liverpool cuba mencium2 bau untuk tempat automatik.Porto jugak adalah target yang perlu diberi keutamaan sekarang.Tahniah jugak pada para pemain kerana berjuang dan nampakla ada keinginan, cuma Wenger lepas ni perlu lebih berani bertindak.Minima mata yang aku letak daripada 4 game ni adalah 8 untuk arsenal selesa.Tapi kini 4 adalah objektif singkat, panic button.Teruskan perjuangan..

P/S : Sabar kesuma dewa.heheh


5 ulasan:

Hafez Rachwan berkata...

ok,look forward, masih ada masa untuk diperbetulkan lagi.. ni matematik mudah kira masih dalam title, persamaan kuadratik cam susah sikit..hehe

Gunners & Roses berkata...

Hahah,, i like that..tapi aku benci add math lagi..kah kah

lobah berkata...

aku setuju ngan gnr,
where is fucking bendi??
klu startkan dia dan biarkan cabin dan nasri apit ok lg sbb bola tinggi kita masih boleh menang,,,....

kecewa dengan si badigol sagna yg suka sangat crossing...apa cabin tuh tinggi 190cm ke??

spirit dh bagus tp finishing hampeh...

x kan nk kene passing sampai betul2 line gol peter cech kot....

selain rvp dan cabin,tiada lg striker yg dilahirkan utk menjaring di arsenal......walcott is the shit wasting

Unknown berkata...

tapi yg nmpak sgt poyo smlm ialah clichy.. kalau korang perasan.. masa 1st goal tu dia jaga tiang gol kiri pastu leh dia tinggalkan post tu.. & drogba score ikut situ.. xde sapa kawal.. masa 2nd gol pun sama.. bocor lagi belah kiri.. clichy tatau mana nk pergi.. alih2 drogba senang lenang je gelek.. clichy outform smlm.. arshavin plak kemetot benor.. kena body contact skit.. melambung.. bola leh terlepas..

aduhai.. kembalikan penyerang berwibawa utk arsenal supaya tidak terus sengal dibelasah.. kamon!

Unknown berkata...

eh tmbah lagi.. pasal almunia? huh.. sape tuh.. haha (saket hati neh)..

petr cech skitnye cemerlang dpn gol dia.. brp kali dia tepis utk gagalkan usaha arsenal jaringkan gol.. almunia? huh.. dah la tolong jaringkan masa lwn mansial.. nih lwn celsial pun mcm takde fungsi jek..

hadoiyai.. complete la musim ni lwn celsial dgn mansial dedua match kita sayur.. nih lwn liversial plak.. tgk la camne.. ade harapan skit la kot agak la.. adoi la.. tekanannnnnnn...