Rabu, 13 Januari 2010

Sup Campbell sodap?



Sup Campbell.Perisanya segagah ayam jantan atau layu cendawan?Itu Arsene yang tahu.Tapi setelah training dengan Arsenal berbulan2 sebaik sahaja 'lar'i dari Nots Country dia masih belum dilamar mana2 kelab, Sol Trafford?? meh..


Dan akhirnya malam tadi kemunculannya dalam Arsenal reserves 1st half yg mmbenam west ham reserves 4-2 di Upton Park menguatkan lagi berita kepulangan pemain England tersebut ke kelab yang memberinya penuh warna warni dalam bola sepak.Clean sheet ketika dia di atas padang dan selepas itu Cmpbell sendiri membuat pengakuan terbuka untuk 'rujuk' kembali dengan kelab yang sangat2 dikagumi dan disayanginya ,Arsenal. Komen Campbell.

Jadi kehadiran Campbell dalam beberapa hari lagi yang nampak pasti, seakan2 lambaian selamat tinggal kepada Sanderos yang mencari peluang untuk beraksi dalam 1st eleven demi kerana world cup.Itulah yang terjadi setiap kali musim kejohanan besar.Everton dengar cerita berminat mendapatkan khidmat mat Swiss ini.Adakah Wenger akan menggunakan kesempatan ini untuk ura2 memancing Everton, Sanderos swap dengan Saha + duit.kita tunggu langkah  old skool Wenger seterusnya.

Dengan Gallas dikatakan nak ditawar offer special pengecualian, kedudukan Silvestre nak dibincangkan lagi bulan 3, kemasukan semula Campbell dan kini pemain seperti Saha, adakah Arsene Wenger kini telah terbukak hati membuka skim pencen di Arsenal.Selapas ini, Welcome Thierry Henry!


2 ulasan:

Sofea berkata...

ini seroius gempar nie.

Henpao berkata...

Apa yang kita perlukan sebenarnya ialah striker yang betul2 ada finisher yg bagus berkualiti dan dm utk menggantikan song. Bg campbell ni pula, boleh la dijadikan backup untuk gallas dgn mael. Saha pulak, mintak maaf la. Aku harap dia tak menyarung jersi arsenal. Saha is the worst!!!