Isnin, 4 Januari 2010

Kepuasan...2-1

Yay!
Itulah yg terpacul di mulut SONG apabila beliau selamat meninggalkan kelabnya dengan kemenangan sebelum beliau berangkat pulang ke cameroon utk african cup..

Babak pertama menyaksikan kegugupan merida dan wilshere yang tampak kekok,kaku dan parkinson pabila membawak bola..walaupun time rehar sparuh masa pertama ditarok oleh wenger, ternyata mereka belum cukup matang..maybe kena ikut cara manual pasni..cepat skit matangnya...

Namun,kelibat diaBaby dan Abg Nas jelat memberi impak klimaksima dan penyudahnya, 2-1..tahniah dan syabas bete utk mereka semua..ternyata pembaziran 2jam masa tido aku berbaloi untuk menyaksikan match malm ni..

Akan tetapi, sedikit kebimbangan kerna song dah xdak?n aku x percaya denilson bleh jadi talisman sebagai pengganti song..diababy n fabregas gandingan mantap..namun, denilson??ohh tidak..rasenyer wenger akan add 1 muka baru..striker??mule2 aku agak pangkah eduardo..tp selpas dia jaringkan goal, kira aku padam balik pangkah tersebut...namun, aku maseh percaya arsenal perlukan satu lagi adeebahalol di bahagian depan..nak tunggu persis dan bendi?owhh tidak....calonnya?x lain x bukan...gignac...

Okeh,esok keja..gue mau tido dalam mode kepuasan..yeah..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


0 ulasan: