Jumaat, 29 Januari 2010

Campbell Vs Shrek , Verminator sedang dibaiki!

Biarpun berapa kali Campbell dan Rooney bertemu tak kesahlah sama ada bersama Arsenal dan kemudian Pompey ataupun berkerjasama dalam skuad kebangsaan namun siapa dapat lupakan inseden memalukan di bawah ini.Insiden yang menamatkan rekod 49 unbeaten. Referee pada malam itu diperbodohkan dengan lakonan..errr  'terpukau' mungkin adalah perkataan yang sesuai kerana watak yang sinonim dengan Rooney adalah Shrek jadi ref mungkin begitu asyik dengan drama sebabak yang dipertontonkan penyerang United itu meninggalkan Campbell tertekan, hopeless.Rooney adalah pemain yang hebat tapi tanpa lakonan, gua rasa mungkin dia boleh dapat lebih respect.



Namun bagai budak kecik yang mendapat cokelat, begitulah perasaan Campbell apabila nasibnya dalam bola sepak berubah dalam sekelip mata.5 bulan yang lepas dia di ambang persaraan bermain dengan kelab Divisyen rendah2 berbeza dengan pemain2 lain yang memilih US / Arab untuk bersara bajet jaga standard.Tapi entah dari mana datang kemahuan,jiwanya memberontak dan kini citanya2 untuk kembali ke arena terbesar dalam sejarah bola sepak tercapai kembali.Ahad nanti dia bakal berpeluang menjadi sebahagian dari sejarah pertemuan rivalry Arsenal bertemu Man United sekali lagi dan Campbell cukup yakin dia mampu mengembalikan zaman gagahnya kembali.Fokusnya cuma satu ,"Kekang Rooney, United terkangkang"  itulah motonya. Biarpun Wenger sendiri menolak dakwaan United merupakan one-man team.

Wenger pulak memang yakin dengan kuda tuanya, malah lebih yakin kepada player yang satu ketika dulu 'bekas anak buahnya' daripada bekas pemain lawan, Silvestre Mr potato head.Namun Campbell perlu menunggu ujian kecergasan kepada pemain asal posisi yang ingin dia ganti tu, siapa lagi kalau bukan Verminator. Leaps Match, Wenger cakap patah kaki, lepas X-ray wenger kata retak pun takda tapi lawan Chelsea paling awal, tadi pulak Wenger cakap ada peluang boleh main, Ahad? tengok2 nama dah ada dalam 1st eleven! Kaki besi betul hardman kita seorang ni. Jangan terkejut jika keajaiban berlaku!


1 ulasan:

gula-gula berkata...

nice one..haha..

gambar smart..keep it up!