Sabtu, 26 Disember 2009

AseTon ViLLa?

Hehei..lama gue x mencapap di laman ini..slamat hari natal semua..hari saja natal, tp korang jangan menggatal sana sini ok..

Terlebih dahulu gue rase sume sedia maklum, januari dah dekat..macam spekulasi basi gua dengar. Wenger nak beli itu.ini.itu.ini..secara jujurnya, gua rase die xkan beli sape2 langsung..andriano?rasenyer tidak..sebab gua rase die akan menaruh hati kepada bendi untuk meneruskan kemantapan barisan hadapan.

Diaby dan denilson yg semakin mapan membuatkan org tua jubli emas ni rase dia x perlukan sape2 di bhgian tgh. Ramsey wahab yng dilihat pengganti fabgrrrGas juga sedia untuk diberi tempat utama.

Cuma mungkin beliau xkan teragak2 untuk dapatkan back kiri dek kerana silvestre yg semput pancit, traore, clichy, n gibb yg sakit misteri.

Gua rase, dari kite berangan player apa yg wenger nak beli, baik kita predict player apa yg bakal diloan atau dinyahtoksik oleh weng-er. Ni prediction gua untuk january ni:
1) Wilshere - birmingham City loan
2) Traore - dijual
3) Sanderos - dijual
4) Merida - loan
5) Eboue - dijual
6) Pat rice - disayangi

Haha..berkenaan menentang asetan ViLLa, gua rase chance masih 50-40 dengan 10% di pihak reff, 40% asetan villa dan 50% arsenal..kalo kita keep on menang, x mustahi, mustahil atau musMAY kita leh menang juara liga. Harapan maseh ada..jgn tiba2 wat pasai dah..

Bak kata Rajagopal
"Menang Dijulang, Kalah Dibuang"

Huhu..challow bete..

Gossip baru:
"Wenger maybe nak beli guru dan kuna..cayalah..har3x"

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


1 ulasan:

Unknown berkata...

wilshere loan ke Birmingham City ke Burnley...aritu dgr kabar Burnley...mana satu ni