Sabtu, 21 November 2009

Pre Match : Stadium bercahaya akan jadi suram.

Lorik Cana vs Fabregas atau Eduardo vs Darent Bent. ketika di Spurs lagu Eduardo banyak membandingkan dan mengejek Darent Bent tak pastilah pulak sama ada lagu itu telah diubah suai atau belum memandangkan Bent telah berpindah ke bawah ketiak Steve Bruce dan menjadi antara penyerang England on form namun baru2 ini sahaja mendapat perhatian Capello.

Cana yang pernah dikaitkan dengan Arsenal pastinya akan membuktikan mengapa Arsene Wenger selalu dikaitkan dengan dirinya.Adakaha harganya lebih daripada 5M yang hanya dibayar Sunderland untuk mendapatkan kapten Albania tersebut. Untuk malam ini kita diberitakan dengan kepulangan bakal pengganti Song januari nanti Denilson dan jugak TW14.Yang lain masih tiada berita dengan  Gibbs mungkin akan berpeluang mencuba nasib ketika melayan Standard Rabu nanti.Arshavin mungkin akan direhatkan sebagai subs akibat perjalanan yang jauh di samping mood yang sedih sepanjang dalam kapal terbang.France beraksi 120 minit jadi mungkin Sagna direhatkan walaubagaimanapun Gallas mungkin kekal.


"It's Eduardo and Carlos vela who will have the main central striking role for now,That is a very important part in our play as we have a lot of offensive players and most of the time their game comes off this player. They can do that very well, for me"

-------------------Almunia-------------------
Eboue-------Gallas-----Mael------Silvestre
Nasri/Ramsey-----Song-----Fabregas---Rosciky
--------------Eduardo-----Vela------------

Denilson Arshavin Walcott akan masuk sebagai sub. Atau jugak Rosicky di belakang Eduardo dengan Nasri di sebalah kiri dan Vela sebagai back up.Kali ini aku betul2 lost Wenger punya selection kerana masing2 baru pulang dari international break.Perlawanan ke atas Sunderland adalah wajib menang dan bukan lagi ujian untuk menguji apa2 gandingan.Jika nak perfect, ia harus berlaku malam ini sebelum serasi bertemu Standard dan meletup minggu depan.

Sunderland 2 Arsenal 3 Star Sport 813 10:55pm.


4 ulasan:

gula-gula berkata...

kalah bro..isk3

Tanpa Nama berkata...

booooooooooooooooo...........kalah la lu org!

Wan Faizal Shafi berkata...

sape yg booooooooo pjg sgt tu...pelik sgt agknya klu kalah...

Tanpa Nama berkata...

booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.....emo la tu..da kalah lg mau emo...haha..