Isnin, 26 Oktober 2009

Post Match : DEVASTATING

Gua frust menonggeng!! Gua tak rasa seri tapi rasa macam kalah!!! Bile Arsenal mau belajar ???!!!! Sekali lagi membazirkan peluang untuk mengutip 3 mata yang dah dalam tangan.Jika Arsene Wenger kate kelebihan 1 gol tak cukup kerana apa2 boleh berlaku ..nyata itu semua tipu kerana bagi Arsenal kelebihan 2 gol pun tak cukup??!!! BUkannya kali pertama, dah banyak kali, Spurs, Aston Villa season lepas..siapa ingat?? Siap belajar?? Terima kasih Diaby kerana terhegeh2 memberi free kick bodoh yang tak perlu, sekali lagi tak pernah belajar dan menjadi anak emas Wenger sepanjang hayat.Mengapa dikeluarkan? mengapa dimasukkan jugak Eduardo??Kan ke sayang bebenor Wenger kepada mereka ni? apsal tak tunggu lagi 3 saat jek baru buat pertukaran.Kecewa, aku kecewa dengan keseluruhan pemain dan Arshavin tak berfungsi langsung.Terlalu menghormati lawan adalah suatu yang tidak sihat ,tapi terlalu mengambil mudah jugak adalah punca kegagalan..Mael cakap lepas gol AZ die rasa macam kalah, jadi kenapa masih berulang lagi perkara seperti ini???? Tidak sepatutnya berlaku.Aku nak persembahan yang lain daripada yang lain dan penuh bertenaga ketika bertemu Livepool nanti.


1 ulasan:

kamarul arifin berkata...

yeah. rasa mcm kalah! aku setuju.

sakit hati.