Ahad, 20 September 2009

Selamat Hari Raya..4-0 memadai

Hahaha..dek kesibukan hari raya, x sempat gue & GnR nak updae blog..Blog mungkin bakal menyepi sehari dua ni..Tp kalo ade kesempatan, gua akan update..

Berbalik kepada match semalam..haha, prediction 4-0 gua mmg tepat..walaupun prediction penjaring x tepat, janji goal last tu btul2 Bendi pass ke Fabregas dan Fabgregas kasi Goal..haha..Sape yang x perasan, sila rujuk posting Gua yang lepas..

Semalam mmg tgh agak tempang dek kerana Fabregas yang agak ketandusan idea dan Diaby yang kejap masuk tengah, kejap ketepi. Namun pujian kepada Clichy yang mengelecek untuk membenarkan Dudu merembat mengenai tiang dan setrusnya merembat masuk menerusi celang kangkang Eboue untuk menjaringkan Goal yang ke-3. Aku rasa tu still Goal Eduardo walaupun Eboue yang claim. Ape2pun, mmg mantapan la Squad Wing, Wingback, cENTRE baCK DAN jentera serangan Arsenal semalam.

Vermaelen?Hahaha..Muka ala2 vidic tp lg tampan dari vidic la..The rising star yang mmg promising gile..Tp harap2 tiada injuries yang menyelubungi mamat ni kerana setakat yang aku sedar, backup die hanya ada Sanderos je. Djorou injured agak lame.

Rosiki? HAHA..ape hal baju koyak..Baju raye baru2 beli dah koyak..Sape suh beli yang x ori..AHha..ape2pun aku puji sikap rajin mamat ni yang nampak lebih seswai berada di posisi attacking tengah sebab die lebih pandai main one touch n rembatan die mmg dasat..

Okeh, gua xnak cakap banyak.Nak smayang raye.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.

MAAF ZAHIR BATIN.


GO GO GUNNERS...


0 ulasan: