Ahad, 13 September 2009

AdeBuyWhore

"You wanna play rough, lets get rough" semangat Tony Montana bakal membakar di Emirates ketika Mancis bertandang nanti dan sasaran utama, AdeBuyWhore!!

Gua boleh terima die menjaringkan gol, tetapi sebelum ni gua pernah kata bersiap sedia dengan sambutannya..kan gua dah cakap, Orang mentaliti rendah tahap hina jek yang akan menunjukkan reaksi dan emosi yang terlebeh samapai macam tu sekali.Sambutan yang sungguh menjelekkan dan memualkan.AdeBuyWhore memudahkan aku untuk membuat keputusan mulai hari ini hilang rasa hormat aku sebagai manusia kepada manusia sepertinya dan tiada lagi kata2 terima kasih atas memori lalu yang tak sedikit pun memberi ape2 pulangan pada Arsenal.

Berbeza dengan pemain yang profesional dan punya kelas tersendiri.Tak payah pergi jauh, RVP adalah simbol tahap profesionalism.Ape yang berlaku atas apadang adalah atas padang dan hanya satu permaianan bola sepak.Walaupun dipijak kepala oleh bekas rakan sepasukan yang sama2 bersusah senang dulu, ini menunjukkan mmg RVP jauh lebih matang dan luahan kecewa RVP hanya diluahkan ketika tamat perlawanan.Dalam interviewnya die meluahkan betapa rasa terkilannya terhadap pemain togo tak sedar diri atas sikap yang tak profesional dan sungguh memalukan.Mengenali RVP, agak pelik kerana die tidak bertindak balas tapi itulah manusia yang mempunyai naluri kemanusiaan .Itu lah beza mentaliti pemain yang punyai sikap humanisasi dan pemain yng gila glamour/duit/dendam/dan cemuburu pada kasut pink Bendi.

AdeBuyWhore gila


Kegilaannya dan kebangangannya tak menghalangnya dari tak kisah jika RVP mungkin menjadi buta:


Komen RVP:

"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.

"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.

"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.

"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.

"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."


Cukup tentang najis AdebuyWhore yang kini setaraf dengan Cashley Hole.

Gua tau ramai yang masih kecewa dengan aksi semalam.Bukan kite di'Outplayed' City dapi defend kita yang begitu shocking!! Trutama kedua2 bek kiri dan kanan yang beraksi di bawah par melihat bagaimana SWP bermain umpama lipas kudung jumpe sampah.Mancis mengambil kesempatan dari kelkaan dan peluang yang ade di guna sepenuhnya.Penjaga Gol badut juga tak bnyak membantu.Lehman pernah terkena dengan 2 error di wal musim 07/08.Adakah Wenger akan mengambil jalan yang sama tapi mungkin tidak, kerana Wenger tak pernah konsisten dalam tindakannya.Adakah dia akan percaya pada Manone?? Belum lagi,He had n o balls for that walaupun mempercayai pemain2mudanya tapi die takut hendak memasukkan player2 mudanya beraksi so ape gune? no point kat situ!! Dengan Fabianski injured, Almunia berasa dirinya untouchable dan tak ade persaingan akibat kegagalan Wenger menambahkan saingan di posisi itu.Kita perlu berhadapan dengan sebarang kemungkinan untuk musim ini melihat BEKAS BAKAL Enland no 1 itu tak konsisten mampu menggugat harapan utk sebarang piala.

Wenger tiada pelan B.Taktikalnya semalam merapu.Gua sokong Kesuma Dewa.Apesal masukkan Dudu kalau sayang sangat, kenapa tak biar jek die kat bench..Baru minit ke 80 nak tukar player, gilo! Bendi adalah pembaziran untuk malam tadi di baagian kanan.4-3-3 hanya jadi jika ade player2 skreatif Arshavin Fabregas Rosicky dan Nasri.Dengan Dudu dan RVP adlah wajib di bahagian atas.Tiada player lain yang mampu menghidu peluang sehebat Eduardo kerana itu memang tugasnya.Jadi WEnger , nape ko tak gunekann semaksimum yang mungkin!!

Clichy antara yang turut merasai kesilapan teknikal apabila 4-3-3 membiarkannya tidak ada cover di bahagian bawah.Diaby tak mampu untuk memberikannya sepertimaana Rosicky dalam 4 orang midfield.Itulah yang menyebabkan Clichy seringkali terperangkap malam tadi.

Janganlah kite menggelabah sepertimana Adebuywhore menggelabah.Marilah kite berdiri di belakang team kerana ade yang positif dari match semalam.

Kehadiran semula Rosicky dengan jaringan, sayang event yang tidak kene pada masanya.Kalau tidak, what a comeback.Juga RVP yang membukan akaun jaringan musim ini.Wenger dan team perlu bekerja keras, dan penyokong perlu bersatu tak henti2 memberi support.Melalui game semalam, kita akhirnya dapat tahu barah yang selama ini ada dalam pasukan kita telah dikeluarkan dan telah pun nampak jijiknya dan watak sebenar..Masih ade peluang,Tahun ini 1 piala..itu pasti!


0 ulasan: