Isnin, 10 Ogos 2009

Tiada lagi tandatangan.


"No more signing " sembang pak cik Wenger sambil tersenyum sinis seperti menyorokkan sesuatu setelah teaam eksperimennya KALAH di depan mata.Itupun masih dikatakan bagus.Betul2 buat aku rase tercabar dan tak mampu nak mengulas lebih kerana penat,aku rase dari segenap sudut dunia, tahu yang Arsenal perlukan suntikan baru yang betul2 established yang boleh step up gear upgrade performance. Tapi demi ego dan cita2 peribadinya, gua tak perlu ulas..faham2 sendiri.Tapi naluri hati aku percaya ade laa tu wenger nak sorok, macam beberapa hari lepas die kate " you do not always show your card.." tunggu sampai 1 sept.

Berita2 lain:

-Walcott dapat call up.Bagus untuk pasukan wenger kate, aku kate bagus selagi tak injured.

-Jack Wilshere dapat call up England u21.Si psiko Stuart Little tu baru sedar.Bodoh sombong.

-Almunia tunggu caller ringtone capello pun tak dapat lagi.

-Jozan "I'm the man" percaya musim ni musim dia.Nampak macam Wenger betul2 nak bagi chance kat die.Takde signing.Jangan cakap tak ade CB lagi hebat dari Silvestre.

-Mael nampak macam dah ok.Boleh debut lawan Everton.Tak tengok betul2 aksinya 100%.No komen.Kasi chance, harap terbaik.

-Fabianski injured.Baru lepas save penalti Villa tapi malang injured alobat 50 sen atau mase game.Keadaan masih belum diketahui status.

-Fabregas? Balik kg? bosan...lalalala~


0 ulasan: