Isnin, 31 Ogos 2009

Merdeka!


Di kesempatan ini, ingin aku mengucapkan selamat hari merdeka kepada sume fans2 gunner di malaysia. Kepada yg bukan fans gunner yg SUKE bace blog ni gak, selamat hari merdeka gak r..Just nak gtau yg ni blog Gunners..So,paham2 la..Kami sume support Gunners..Kalo sape2 yg panas hati bace gua mintak maap beb..Ni blog gunner so gua expect fans gunner je yg bace..tp yelakan, internet tue luas..x sangke lak fans2 lain pun suke bace..ape2 pun trima kasih kerana sudi membaca dan memberi komen2 dan feedback anda..Teruskan bersama blog ini dan HAPPY MERDEKA TO ALL..Merdeka!Merdeka!Merdeka!

gUa baru tgk cite 1957 Hati Malaya..Gile tangkap nangis..Buat gua rase bangge jadi anak malaysia..Kepada yg suke wat video clip 3GP mahupun FLV, tobat2 la korang..sebab bile korang wat, ramai yg TERdownload usyar..har har har..


0 ulasan: