Isnin, 3 Ogos 2009

Just Another 2 player..That's it..

Wah, bergema Emirates Stadium melihat kelibat masa depan Arsenal seperti Merida, Wilshere dan Ramsey yg dilihat superb. Namun persoalannya adakah mereka sedia untuk compete ke peringkat lebih tinggi yakni Champion League or EPL sendiri.

Emirates Cup tidak bleh dijadikan kayu ukur untuk keupayaan squad muda Wenger ini kerana peminat semua sudah lama disajikan dengan aksi menarik para-para pemain muda. Sudah tima masanya wenger menamatkan kemarau yg saban hari saban membosankan para peminatnya.

Nah, berita terkini. Chamakh dikatakan sudahpun menaiki kapal terbang untuk ke Emirates. Chamakah tidak kelihatan pada perlawanan friendly kelabnya itu semalam sekaligus meniup kencang angin perpindahannya ke Emirates. Wenger dalam pada itu mengakui Vierra akan kembali ke pangkuannya. Walaupun ia bertentangan ngan polisi hidupnya "XNAK PADA PLAYER YG DAH DIJUAL", namun beliau juga berkata "HEI, NI POLISI AKU, SUKA HATI AKU LA..PAK POLISI PUN X KECOH, KORANG NAK KECOH ASAL"..huhu

So Wenger dikatakan akan hanya sign 2 je lagi star yakni Chamakh dan Vierra. Kemudian dia akan hanya keep the faith to his youngster yg kita sume telah lihat very promising. So, kita sume hanya berharap agar tiada percaturan bongok seperti season lepas berlaku.

Dalam pada itu, Sanderos dikatakan telah setuju dgn yuran bas sekolah untuk menghantarnya ke Everton sebanyak 6 juta. Eboue pula situasinya remain unclear dek kerana agennya yg bermulut busuk. Tp kalo Eboue pergie, tiadalaaa scuba DIVER kita yg terkenal ngan aksi menari ala2 King Kong sakit pUngkok itu..

Liga fantasyfootball arsenalaysia akan dibuka x lama lg..So kepada yg belum siapkan team tu, ni la masa korang nak wat analisis..huhu..Challow bete..

Vieira diakatakan mempunyai pandangan atau vision yg tajam setajam TV Panasonic Viera


1 ulasan:

kamarul arifin berkata...

percaturan bonok seperti season lepas...hahaha..lawak, tp mmg betul kan..