Isnin, 13 Julai 2009

ReYES..ReNO..Kiki..Dodo


hAHA...sengaja aku asingkan post ini kerana saja2..Nak bagi banyak post..huhu..Terbaru Reyes tiba2 ntah xdak angin, xdak ribut dikaitkan dengan Everton dan Liverpool..Liverpool yg baru saja menjual Orang Penan sememangnya sedang mencari pengganti winger part time yg sesuai dek kerana Riera yg prestasinya x konsisten..Rasenyer mamat Homesick ni x akan terbang balik kot ke England kerana maybe die masih menenen lg..Huhu..Ape2pun, option maseh terbuka untuknya dan aku rasa dia maybe lebih terdorong join Everton yang menjanjikan 1st place untuk beliau..

Kita tinggaikan Reyes seketika..Apa kata kita bincangkan pasai Wenger yang semakin runsing dek kerana x cukup uwang untuk membeli playar-palayr DM yg belh digandingkan dengan Fab Breeze itu. Ada juga berita memetik bahawa jika Wenger ingin secure Fabregas, beliau mesti atau harus beli gandingan yang mantap dengan FAB itu. FAB dikatakan tidak larat nak bergandingan dengan DenilSON, Diaby dan SONG yg Wenger sifatkan sungguh promising. Namun yg berlegar di benak semua orang sekarang bukanlah omongan promising, tp piala, title dan gelaran..Itu yg pemain-pemain sperti FAB fikirkan..Usia semakin meningkat dan mereka xnak Habiskan sisa idup mereka dengan x memperoleh apa2 yg bagus di usia muda.

Henry adalah contoh terbaik untuk Wenger jadikan teladan..Henry sedar beliau sememangnya sayangkan Arsenal..Namun,beliau x boleh lari dari impian dirinya sendiri untuk menngecapi sesuatu sblum usia menjenguh senja. Skarang, beliau telah berjaya dengan gelaran juara bersama Barcelona walaupun prestasinya di sana tidaklah sehebat beliau sewaktu bergelar Kapten Henry..Yaa, Kapten Henry yang tiada tolok bandingnya..Aku harap suatu hari nanti Henry akan lead Arsenal di bahagian management..Wenger time tu dah coach France la kot..Xpun Real..huhu

Yah, ini dah masuk bulan 7..Aku maseh samar2 lagi sapalaa signing Wenger selepas ini. Apakah situasinya masih lama seperti sebelum ini di mana kitga kempunan lagi..Tiada Signing yng mantap.. Prestasi yg maseh sama..Wah..Aku x bley tahan mcm tue..

Chupp..Ape aku meraban ni..apa kata kita bercakap pasai Dodo n Kiki..Yeah, merekalah signing terbaru Wenger yang bakal menjadi stingers semula. Xtau la penyengat di bangku simpanan atau 1st team. Jangan jadi korban untuk dapat signing baru udah laaa..haha..Ape2pun setiap orang harus diberi peluang dan aku percaya, Kiki maseh mempunyai taringnya tersendiri dan DOdo, dialah penyengat yg bakal dilahirkan semula..HUHU..Renung-Renungkan, dan selamat berkhayal..huhu

Gambar di atas adalah burung Dodo..Eduardo..Dodo..


0 ulasan: