Sabtu, 20 Jun 2009

Selamat Datang Mael..

Sudah aku ungkapkan dalam post yg lepas..Mael atau nama sebenarnya Thomas Vermaelen akhirnya telahpun selamat diijab-kabulkan td yg mana menyaksikan beliau menandatangani kontrak selama 4 tahun bersama Gunners..

Gunners yg sebelum ini dilanda masalah pertahanan yg kucar kacir dan tidak konsisten akhirnya menemui penyudah yg menarik apabila player Beligium yg Kidal ini bakal menjadi pengganti Long-Term untuk si Alien MAHUPUN Gallas yg dilihat Wenger mungkin dah x relevan untuk Arsenal.

X pasti nombor berapa yang bakal dipakai mamat yang bermuke ala-ala vidic nie. Tp ramai yg menganggarkan bahawa mamat ni akan amik alih no 6 kepunyaan Sanderos dek kerana Sanderos yg terang-terangan menyatakan hasrat x mahu baliknya ke Arsenal. Mungkin bergado ngan Djrou kot. UHUHU..

Skarang sudah jelas, dengan signing terbaru ni, si TUA Wenger maybe dah tersedar dari lenanya dan berkata "Hei, aku kene wat sesuatu nih"..So die sign Mael..Lepas ni Wenger dikatakan akan mencari calon berkaki besi dan renjong untuk dipadankan dengan Fabregas yang sejak akhir2 ni dok demanding n puji Barca x tentu pasal. Maybe die n Persie pakat nak Saiko Wenger suruh beli player kot..HUHU

Abg AdebahnOr kita nampaknya diam menyepi dari sebarang gosip2 liar..Mungkinkah beliau bakal disingkirkan Wenger yg sekarang ini merasakan beliau sudah tidak perlu sign any other striker melainkan AdeeBahnor blah..Jika betul Adebahnor Challow, maybe x mustahil kita akan melihat chamakh, dzeko atau marcus berg di Emirates musim hadapan..

Apa2pun, agak mengecewakan apabili SI Felipe Melo tibe menyatakan niat suci lgi murni nya untuk terus kekal di kelab lamanya, Fiorentina. Katanya dalam bahasa Brasil tp dialihsuara oleh aku "Aku sayang kelab ni dan aku akan setia bersamanya..Italy ni dah macam rumah no-2 aku dan kelab ni yang kasi aku peluang untuk menaikkan nama aku..Tp ia suatu penghargaan bagi aku bila kelab-kelab gergasi mcm Arsenal berminat untuk mendapatkan akuj..Namun buat masa ni, aku lebih suka focus untuk Confideration Cup ni. "

HUhu..tp aku rasa selepas ini hanya satu sahaja Signing yg bakal dibuat Gunner iaitu di posisi DM. maybe Wenger tgh menganalisis Confideration Cup ni..Mana tau tibe die berminat ngan player Iraq ka..New Zealand ka..huhu..

Ape2pun, ape yg penting...Kerjasama...BTW,gamabr bawah adalah sekadar gambar hiasan..Gambar Mael XPDC


0 ulasan: