Isnin, 22 Jun 2009

Arsenalaysia maju Setapak..

Sedikit concern daripada pihak pengurusan..Adakah perlu Arsenalaysia mengekalkan konsep ala2 blog dan Domain yg sama di blogspot ataupun anda semua mahukan kelainan. Pihak pengurusan mempunyai cadangan yakni Arsenalaysia ingin diwujudkan dalam bentuk protal dan mempunyai Domain Name sendiri seperti www.arsenalaysia.com.

Namun persetujuan semua visitor amatlah diharapkan kerana tanpa anda, siapalah arsenalaysia. Ini maseh dalam peringkat cadangan. Andalah yg menetukannya.. Hantarkan On Setuju ke ShoutBox Kami. Huhuu..

Adios..


Gambar sekadar hiasan. Lokasi tempat Setapak. Sinonim dgn visi arsenalaysia untuk maju setapak. Ngeh3..


2 ulasan:

THEo WALLcott berkata...

blog ni dalam keadaan macam ni pun dah ok dan menarik tapi kalau diubah seperti yang dicadangkan menjadikan lebih menarik dan syok apa salahnya yang penting blog arsenalaysia mesti hidup dan diisi berita yg menarik..

Gunners & Roses berkata...

Terimakasih Theo Walcott dan juga pada komen2 di shoutbox yang lain.. kerana anda semua peminat Asenal di Malaysia blog ini sentiasa ceria dan masih hidup..huhuhu. Walaubagaimanapun berita upgrade masih lagi di peringkat perancangan dan saudara Kesuma Dewa adalah mastermind dan mencadangkannya.. Sayang jugak nak meninggalkan rumah lama..huhu.. ape2pun arsenalaysia akan terus cuba sentiasa hidup dan berkongsi emosi dan informasi.