Ahad, 19 April 2009

Kenapa? Mengapa? Padayappa?

HUhu..aku terpanggil untuk bersuara setelah lama menyepi. Aku tau ramai fan arsenal skank tgh emo. Tp bile dikenangkan balik match td, OK LER TUE..huhu..Terang-terangan Cik FabianSkee kita gugup + barai telur malam ni. Mungkin takut melihat muke DOGbar yg dirasekannyer nak GONG GONG (gigit) die. Ditambah pula takut diludah malouda yg telah pun meludah die dgn sejibik goal. Tp kite xleh salahkan die, sbb die kurang diexpose dgn match2 camni. Walaupun match td nampak terang-terangan Fabianskee yg paling teruk, tp aku ingin persoalkan sekali lg taktik wenger.

Kenapa perlu bermain terlalu safed sehingga diletaknya Diaby & Denilson yg merapu rabai. Aku x nampak kenapa perlunya diletakkan Diaby berganding dgn denilson. Untuk defensive? Owhh tidak..Diababy itu dilat sering merabai-rabai dan kadang kala take over tempat fabegras. Pada aku td kalo dimasukkan Nasri seawal mungkin dan juga predator Arsenal, ArshaveVin, maybe walcott yg superb dan fabregas si mata eagles lebey mudah membuka match.

Adeebahnor ternyata terlalu istimewa hingga begitu mandom di barisan hadapan. Van PerSIE pula mensia-siakan posisi kirinya. Namun sekali lagi ingin aku katakan, nape pak cik wenger ubah posisi depa. Bio jelaa mamat due ekor tu kat atas bersama. Nape nak memandai2 tuko taktik. Aduyai, takut gaponyer dgn CHELshit. xpelaa..ape2pun, semuenyer dah berlalu. Aku pun dah cakap ape yg patut. Just aku rase, team arsenal skank dah superb. Tp kalo bleh, jual je diaby + Denilson, then beli sorang yg superb cam Alonso @ Barry. Nescaya Fabregas x lari ke mane2 kelab pasni.

Apepun2, aku still bangga dgn mutu permainan yang arsenal tunjukkan td. Kalo sebagai investor, semestinya arsenal yg menampakkan untung. Dgn player yg muda dan gaji murahan, bleh gak challenge dgn kelab yg kononnya bangsawan tp alih2, menang 1 majooriti je. Huhu. xpelaa, janji world...


0 ulasan: