Rabu, 22 April 2009

Arshavin : Banyak lagi dari aku



Biarpun menjaringkan 4 gol di Anfield, Andrei Ashavin tetap merendah diri dan belum ingin meninggi diri yang sudah sedia katik itu.Arshavin masih belum cepat berpuas hati dengan persembahannya terutama kegagalan Arsenal bawak balik 3 mata yang sepatutnya.

"Aku tak rase aku dah dapat menyesuaikan keadaan dengan permaian kat England sebab 1st half aku memang diam malu2 kucing, kecuali la bile time aku score gol pertama tu.Susah tu memang la, tapi aku tetap akan cuba- Aku perlukan masa.Aku player baru, Dah la kene traning pra-musim sorang2 tapi lepas tu semuanya nampak cerah.Spanjang kerjaya aku pernah score hat-trick 2 kali jek.Jadi aku rasa bagus, tapi kecewa tu memang kecewa sebab tak menang.Apo nak dikato?Match yang cukup tak disangka2.. Inilah EPL.."

Arsene Wenger pulak begitu berbangga dengan Arshavin dan Fabianski.Ap lagi Wenger, cepat lah mengakui kesilapan..buat pengakuan cepat!! katekan maaf pada sema fan Arsenal yang buat kali ke berapa ko dah tersilap tapi kali ni kali pertama ko mintak maaf secara terbuka.Takkan nak suruh padang mintak maaf lagi..huhu.. Wenger jugak kecewa dengan defend yang melepaskan gol2 bodoh.

"The big regret we have is that 10 minutes into the second half we were 2-1 down, but not from something created by Liverpool - it was from balls we did not clear properly from the back."

Dan kite kembali ke Fanzone, ingat dulu klip2 fanzone 'pengulas' Arsenal sebelum ni yang lawak2 belaka? yang ini tak kurang hebatnya cuma di akhirnya mamat Arsenal ni yang terduduk.Tapi itu lah ragam orang..selamat terhibur


0 ulasan: