Selasa, 27 Januari 2009

Temubual exclusive wenger-transfer windows.

"Tak ade berita tentang arshavin atau sesiapa pun.Buat mase ni, semunya sepi.Kite tak pun hampir nak selesaikan ape2 proses perindahan tak kire la arshavin ke makhluk lain.Aku mintak maaf sebab mengecewakan korang"

"Mase dah semakin suntuk dan kini aku cuma fokus untuk menang game esok(lawan Everton).Kite tahu kite berdepan match besar, jadi perkara yang paling penting adalah fokus kepadanya."

Aku hanye bertanggungjawab atas segala statement dari arsenal tapi tak bdapat bertanggungjawab atas statement dari kelab lain.Zenit nie banyak sangat mulut dan bunyi keluar dari suara2 yang sumbang.Aku tak passti sama ade ianya selalu keluar dari lidah rasmi ke tak"

"Aku percaya ape yang aku tengok dan dengar dengan mate telinga kepala aku sendiri.Kite berada dalam posisi yang kukuh dalam liga, Champions League dan FA Cup.Mari kite same2 gunakan peluang yang ade dan biarkan orang ramai bersembang la ape2 pun"

"Aku suke pemain tu tapi aku tak pernah nak beli pun(Micah Richards)"


0 ulasan: