Selasa, 6 Januari 2009

Fabregas tak sabar.



Setelah kite mendengar impian RVP untuk ke Wembley bermain FA cup Final, kapten Arsenal yang ori, Cesc Fabregas juga optimistik dan begitu berkobar2 untuk membuat penampilan seboleh2nya FA cup semi final(setelah 4 bulan) jika arsenal berjaya sampai ke peringkat itu.Fabregas begitu bersemangat hendak memimpin Arsenal ke final pertama sejak 2005, satu2nya piala yang pernah dimenangai bersama Arsenal.Seperti RVP, Fabregas juga teruja untuk bermain di Wembley untuk merangkul kejuaraan tertua di dunia itu.

"The FA Cup is the first and only trophy that I have won here so far, so I really hope that when I come back we can be ready to play in a Semi Final, and then walking out at Wembley on May 30. But we will have to work hard and not take anything for granted if we want to get there."

Boo boys Eboue telah kembali! itulah jaminan dari dirinya sendiri.hohoho.. Kite lihat sejauh mane, Eboue bernasib baik kerana Wenger tiada pilihan lain dengan kecederaan Walcott dan Rosicky, die pastinya menjadi anak emas sepanjang hayat.Tapi jika Arsenal berhasrat untuk menambahkan midfieldnya January ini, kedudukannya bakal terancam seperti rakan senegara King Kolo yang dikatakan telah pun mengosongkan locker bilik persalinan dan mengucapkan salam perpisahan kepada rakan2.Sedih, sad but true.Tapi selagi belum sahih, masih ade ruang untuk berharap.Mungkin ini adalah satu pengorbanan, mungkin dek kerana die lah satu2 nya invicible yg masih tinggal, jadi, arsenal perlula clearkan semuanya agar tiada saki baki yang tinggal dek kerana ade sumpahan mungkin yang menyebabkan arsenal seperti ini.huhu, kurafat.tak baik.

Masih tiada lagi berita2 transfer ke arsenal, dengan defoe yang menjilat ludah kembali ke spurs, bodoh betul nak pisang berbuah 8 kali kut.. Terbaru Torino menyangkal bulat2 berita bahawa star player berumur 24 tahun mereka Alessandro Rosina bakal dipinjamkan ke Arsenal bagi membentuk kembali form nye. Rossina yang hanya start 7 game untuk torino musim ni, masih mencari2 rentak dan Emirates dikatakan tempat terbaik untuknya, namun presiden Torino takkan bagi can katenye.Jap, aku dengar Hleb tengah jiwa kacau kat Barca pasal lampi belajar bahasa.tu la,belajar bahasa goblin jek tau, kan dah kena..

Suggestion mencadangkan Arsenal mencari 2 orang midfield seperti yang dijanjikan Wenger, dan sedar tak sedar arsenal dah pun sign mereka.Jack Wilshere 17 dan terbaru seorang lagi player yang telah mengikat kontrak profesional dengan Arsenal ,Conor Henderson pemain remaja England dan Republic Ireland yang telah bersama arsenal sejak berumur 8 tahun.Hahaha.. bersiap sedialah untuk melalui saat2 ini.Jangan begitu mengharapkan signing yg lebih2 akan berlaku kelak kecewa.kite buat biasa2 saja,tunggu dan lihat. Bersiap sedia gun untuk Mengganas(menggunners) Wenger jika sebarang malapetaka terjadi season nih.huhu.kamon wenger, we trust u, but time is running out....


0 ulasan: