Khamis, 29 Januari 2009

Post Match: Selesa lagi ke Prof?

Adakah anda berpuas hati encik Wenger? 'Sebelum ini begitu 'Selesa' katenye duduk di tempat ke-5.Terlebih dahulu, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada lobahgooner@tv.Dapat gak aku saksikan sisa2 baki perlawanan.



Seri 1-1.Seperti di awal naluri aku.Nasib baik RVP yang ade season nie bukanlah RVP yang fragile seperti tahun2 lepas.Thanx RVP sekurang2nya tidak menempuh kekalahan ke 3 yang pastinya lebih perit ditelan.Siapa tahu mungkin 1 point ini cukup bermakna dan penting buat survival arsenal dalam top 4 nanti.Di sebalik midfield yang seperti sampah, semangat juang pemain2 wajar diberi kredit kerana berjuang hingga wisel penamat terutama RVP yang tak pernah nampak tak kesah dengan pasukannya.Kalau semua player ade winning mentality sepertinya dan Gallas(dilihat berada di depan pintu gol mase gol tersebut, tunggu follow up), pastinya arsenal takkan bersusah payah seperti kini.Walaupun Gallas dan RVP nampak masih belum ngam, namun profesionalisme mereka wajar dicontohi.Gol Everton pula adalah datang dari tandukan Cahill, nampaknye pemain2 tak buat homework siapa yang perlu dijaga atau dah tau buat2 tak tau.Tiada siapa pun defend yang close down hantaran lintang baines, sekali lagi arsenal dihukum dengan mudah.Diaby yang merapu sepanjang kulihat, kalau aku lihat dari mula mungkin sepanjang perlawanan, akhirnya melakukan assist ala2 fabregas atau lebih macam long ball toure ke arah RVP yang melakukan 1st touch cun dan menyudahkan dengan cukup bergaya.Wenger menarik nafas lega..

8 mate di belakang man U(harap tak jadi 11),6 mate di belakang liverpool yang seri lagi..huhu..chelsea jugak dah menjarakkan diri 6 mata, dan 5 mate di belakang villa? tak leh diterima akal..kite yang sepatutnya berada di atas sana.Tak dapat bayangkan kalau kalah tadi.. pstinya situasi bertambah buruk, malah moral team juga mesti teramatlah down kaw2..RVP is a pure class of magic!


4 ulasan:

hairol berkata...

thanks video tu bro....

Gunners & Roses berkata...

no big deal hairol!teruskan menyokong arsenal!

hairol berkata...

ya... aku masih dengan arsenal walaupun hati dah terluka tgk keadaan skrg ni....

Gunners & Roses berkata...

Yang penting hati kite tak seluka luka modric yang kini terperosok dengan spurs..hahahahahahah