Khamis, 15 Januari 2009

Bergkamp impi latih Arsenal.


Memang best! DB10 lagenda Arsenal telah menyuarakan hasratnya satu hari nanti untuk menjadi jurulatih Arsenal.Why not? Arsenal dan Bergkamp memang tak boleh dipisahkan dan die sendiri begitu sayang dan komited dengan kelab ni.

"Aku benar2 sayang gile kat kelab dan negara ni.Aku suke bekerja kat sini. Kalau boleh aku nak nasihatkan semua orang kerja la kat England, tak kire lah sebagai pemain ke sebagai jurulatih, ia semacam bernafas atau hidup dengan bola.(hahaha)Memang sangat2 mengujakan untuk permainan nih"

Aku jugak berharap semacam itulah wahai Bergkamp.Bayangkan kalau suatu mase nanti line up management arsenal dibarisi lagenda2 seperti Viera, jadi manager,Adams assistant..Henry Bergkamp Seaman jadi coach.pergh.. harap2 macam tu la.Mase depan Arsenal pastinya sangat2 cerah dengan limpahan player mude berbakat terutama Jack Wilshere yang dicanang2 menjadi DB10 di eranya dan Jay simpson yang dilihat sebagai the new Michael Thomas.

Pasar malam, pasar tani? tiada yang baru.Dah masuk setengah bulan tapi mungkin kite akan dapat lihat signing pertama atau hanya satu signing paling awal minggu depan.Siapa, tak tau lagi.Arshaving?(ganu sket..nak pilihanrayee nier..heheh) tak tau, Wenger tengah pergi beli pisau cukur kut.Tapi paling baru, pemain lazio Modibo Diakite yang dikatakan menjadi buruan Arsenal telah dikompomkan oleh agentnya takkan berpindah.Bile mase Arsenal usha die pun aku tak pasti, tapi tak pelik la sebab dunia nie bulat umpama bola, dengan keadaan Arsenal macam ni siapa2 player pun boleh dikaitkan dengan Arsenal.Aku ingat lagi Wenger pernah mengaku mase summer season lepas, die pernah dapat sampai 200 lebih phone call tak termasuk miss call berkatian transfer nih sehari.Punye la sibuk.Tapi tak tau la, kut2 along yang datang cari, wenger nie kan nampak cam takde duit jek.hmmm..


0 ulasan: